All About Jobs
  • Acasă
  • Știri
  • Angajatori
  • Interviuri
  • Video
  • Afterwork
Categorii
  • Afterwork
  • Angajatori
  • Featured
  • General
  • Interviuri
  • Opinii
  • Știri
  • Video
  • Politică privind fișierele cookies
  • Despre noi
  • Contact
  • Politică privind fișierele cookies
  • Despre noi
  • Contact
527 Subscribers
13K Likes
16 Followers
All About Jobs

The story behind the job

All About Jobs
  • Acasă
  • Știri
  • Angajatori
  • Interviuri
  • Video
  • Afterwork
  • Featured
  • Știri

Cum te ajută comunicarea să îți dezvolți afacerea

  • Bianca Suciu Sharma
  • 10 aprilie 2019
  • 3 minute de citit
cum sa comunici in afaceri, cum te ajuta comunicarea in business, PR, specialist in comunicare
cum sa comunici in afaceri, cum te ajuta comunicarea in business, PR, specialist in comunicare
Total
0
Shares
0
0
0
0
0
0
0

Începuturile în antreprenoriat înseamnă, cu siguranță, liste lungi de to do’s. De la chestiuni administrative, până la gândirea unei strategii pe termen lung, includerea în ea a unei strategii de atragere a resurselor umane și așa mai departe. Ceea ce nu ar trebui să lipsească de pe aceste liste este COMUNICAREA. Cum vei comunica tu, ca antreprenor, dar și brandul cu publicul țintă, cu viitorii clienți?

Știu, nu ai mai fi avut nevoie de încă ceva de făcut, însă, dacă atunci când pui bazele afacerii tale îți faci un plan și în acest sens, lucrurile vor funcționa mai ușor. Dacă vei ști cum vrei să fii văzut de clientul tău, dar și de către posibilii parteneri de afaceri sau de viitorii angajați, atunci totul se va întâmpla într-un mod natural, organic, iar cel care va primi mesajele tale va înțelege ce faci, pentru cine, cum și că ești de încredere.

Comunicarea făcută corect poate fi un aliat bun și pe termen lung. Cum poți face asta? În primul rând trebuie să știi exact cum vrei să fii perceput, care este mesajul sau care sunt principalele mesaje pe care vrei să le transmiți. Abia apoi să treci la cum poți face acest lucru. În plus, un element extrem de importat care ar trebui să stea la baza comunicării este ADEVĂRUL. Să comunici doar realități.

Cum poți ajunge la un mesaj unitar? Colaborarea cu un specialist în comunicare te poate ajuta în sensul în care o persoană venită din exterior căreia tu ca antreprenor îi explici businessul și planuri de dezvoltare va putea să „limpezească” mesajul, să scoată esențialul din povestea ta.

Odată stabilit, mesajul principal poate fi „tradus” în nenumărate feluri, în funcție de locul în care îți vei spune povestea. Dacă, de exemplu, preferi să îți spui povestea businessului tău într-un loc safe, unde ai control total, poți să o faci pe site-ul companiei și să îți folosește propriile canale de social media pentru a te asigura că mesajul ajunge la publicul tău țintă.

Poți, însă, să ieși în presă și să îți spui acolo povestea, acest lucru aducând un plus de credibilitate. Pentru a face acest lucru este nevoie să înțelegi ce înseamnă o știre, ce subiect ar putea să fie de interes pentru publicul larg, dar, mai ales, pentru un jurnalist pentru a prelua știrea. Este nevoie să îi poți oferi jurnalistului informații concrete despre domeniul în care activezi, tendințe din domeniu etc.

De asemenea, ca antreprenori, poți alege influencer marketing. Marile branduri fac acest lucru deja de câțiva ani în România, iar piața de profil este în creștere. În acest caz, este important să faci o analiză completă a domeniului pentru a vedea care dintre influenceri (bloggeri, vloggeri etc.) sunt potriviți businessului dezvoltat de tine, care te va ajuta să ajungi la publicul tău țintă. Chiar dacă la început poate nu speri ca aceste colaborări să se transforme în vânzări, este important ca oamenii care devin conștienți de existența businessului tău să fie cei potriviți, cei pe care vei putea apoi să îi transformi în clienți.

Mesajul esențial este însă să vrei și să fii deschis să comunici despre tine și despre brandul tău. În rest, în timp, comunicarea își va demonstra eficiența.

COMENTARII:
Bianca Suciu Sharma

Mi-am început cariera de jurnalist în anul 2008. Am făcut parte din echipa Realitatea TV și, ulterior, din echipa Digi24. După acești ani în care am fost reporter, corespondent, realizator de emisiuni și prezentator de știri, am decis să mă îndrept înspre online unde am pus bazele www.allaboutjobs.ro. Ulterior, m-am specializat în employer&personal branding.

Related Topics
  • Bianca Suciu Sharma
  • ce sa comunici despre businessul tau
  • comunicarea in afaceri
  • cum sa comunici eficient
  • cum sa faci PR
  • cum te ajuta comunicarea in afaceri
  • PR
  • specialist in comunicare
  • specialist PR
Articol precedent
clinica Aesthetica, Dr.Adina Sirbu, clinica stomatologica Aesthetica
  • Afterwork
  • Featured

Dr.Adina Sîrbu, Clinica Aesthetica: Fațetele dentare sau cum putem ajunge la un zâmbet frumos

  • Bianca Suciu Sharma
  • 3 aprilie 2019
Citește
Următorul articol
  • Angajatori
  • Featured
  • Interviuri

Ce caută azi angajatorii de la tânăra generație

  • Bianca Suciu Sharma
  • 16 aprilie 2019
Citește
Poate vrei să citești și
Citește

Concurența crescută și factorii geopolitici influențează strategiile top managementului și pot încetini dezvoltarea companiilor

Citește

83% dintre angajați primesc beneficii extrasalariale în compania pentru care lucrează

Citește

Grupul Busch, unul dintre cei mai mari producători din lume de soluții complete de vacuum, își extinde prezența pe piața din România

Citește

Târgul de Cariere | Cluj, primul pas spre o nouă poveste în plan profesional. Angajatorii prezenți oferă peste 2.500 de joburi

Citește

Connect&Grow by BNI Creativ, un eveniment de business networking dedicat antreprenorilor

Citește

București și Ilfov, Cluj, Iași, Brașov și Timișoara, zonele cu cele mai multe joburi noi

Citește

Cât câștigă angajații din sistemul privat de învățământ

Citește

Studiu: 26% dintre angajați și candidați primesc cel puțin o ofertă nouă de job în fiecare lună

Top articole
  • 1
    Concurența crescută și factorii geopolitici influențează strategiile top managementului și pot încetini dezvoltarea companiilor
    • 8 aprilie 2025
  • 2
    83% dintre angajați primesc beneficii extrasalariale în compania pentru care lucrează
    • 8 aprilie 2025
  • 3
    Grupul Busch, unul dintre cei mai mari producători din lume de soluții complete de vacuum, își extinde prezența pe piața din România
    • 7 decembrie 2024
  • 4
    Târgul de Cariere | Cluj, primul pas spre o nouă poveste în plan profesional. Angajatorii prezenți oferă peste 2.500 de joburi
    • 18 noiembrie 2024
  • 5
    Connect&Grow by BNI Creativ, un eveniment de business networking dedicat antreprenorilor
    • 18 noiembrie 2024
Articole Recente
  • București și Ilfov, Cluj, Iași, Brașov și Timișoara, zonele cu cele mai multe joburi noi
    • 22 octombrie 2024
  • Cât câștigă angajații din sistemul privat de învățământ
    • 29 august 2024
  • Cum te ajută content marketing-ul să îți dezvolți afacerea
    • 27 iunie 2024
Categorii
  • Afterwork (195)
  • Angajatori (113)
  • Featured (383)
  • General (5)
  • Interviuri (197)
  • Opinii (4)
  • Știri (958)
  • Video (25)
about
Despre noi
www.allaboutjobs.ro este o platformă dedicată celor care doresc să se dezvolte profesional. Indiferent de domeniul de activitate sau de etapa profesională în care te ești, nevoia de dezvoltare ar trebui să fie continuă. Scopul nostru este de a te ține la curent cu tendințele de pe piața locurilor de muncă, din mediul universitar, dar și din cel antreprenorial.
Citește tot!
All About Jobs
  • Acasă
  • Știri
  • Angajatori
  • Interviuri
  • Video
  • Afterwork
The story behind the job

Input your search keywords and press Enter.