Compania de outsourcing Optima Solutions Services își va extinde activitatea biroului din Iași și intenționează să creeze aproximativ 100 de noi locuri de muncă.
Investiție susținută de un ajutor de stat
“Avem planuri mari de creştere la Iaşi, în următorii doi ani. Pentru această dezvoltare avem în vedere şi accesarea unui ajutor de stat, urmărind să mai înfiinţăm 100 de locuri de muncă. De altfel, am trecut de faza preliminară pentru acest program, îndeplinind criteriile de eligibilitate. Suntem încrezători că vom trece şi de etapele următoare pentru obţinerea acestui ajutor din partea statului român”, a declarat pentru zf.ro Daniel Mereuţă, director general Optima.
Call-center, o rampă de lansare în carieră
Managerul susține că tinerii văd un astfel de job ca o rampă de lansare în carieră și că acest lucru se poate observa atât în capitală, cât și în marile centre universitare.
“În cazul nostru, pe lângă confortul dat de o slujbă, de un start într-o carieră, tinerii au acces la un mediu social foarte activ, cu multe proiecte antrenante, în afara spaţiului de lucru. Dealtfel, în urma procesului de recrutare din ultimele 6 luni, am observat că tinerii devin din ce în ce mai interesaţi de activităţile pe care le desfăşurăm în afara biroului şi în special de proiectele de responsabilitate socială. Mulţi dintre ei sunt obişnuiţi să se implice voluntar, încă din facultate, în proiecte sociale şi asta îi face să devină foarte receptivi si dornici de astfel de activităţi, în companiile în care se angajează’, a adăugat acesta.
În 2015, compania a înregistrat o majorarea a businessului de 35%, cu afaceri 9,7 milioane de lei.
Majoritatea clienţilor Optima provin din sectoarele telecom, bănci şi servicii, însă, recent au fost demarate proiecte şi pentru zona de e-commerce. Reprezentanții companiei susțin că, până la finele acestui an, echipa va fi formată din 300 de persoane.
Comments are closed.