All About Jobs
  • Acasă
  • Știri
  • Angajatori
  • Interviuri
  • Video
  • Afterwork
Categorii
  • Afterwork
  • Angajatori
  • Featured
  • General
  • Interviuri
  • Opinii
  • Știri
  • Video
  • Politică privind fișierele cookies
  • Despre noi
  • Contact
  • Politică privind fișierele cookies
  • Despre noi
  • Contact
527 Subscribers
13K Likes
16 Followers
All About Jobs

The story behind the job

All About Jobs
  • Acasă
  • Știri
  • Angajatori
  • Interviuri
  • Video
  • Afterwork
  • Featured
  • Știri

Carrefour România lansează Ema, un ecosistem digital care automatizează procesele de resurse umane

  • Bianca Suciu Sharma
  • 10 noiembrie 2020
  • 4 minute de citit
Total
0
Shares
0
0
0
0
0
0
0

Carrefour România lansează un ecosistem digital ce integrează prima interfață de chatbot de recrutare de pe piața din România construită cu tehnologie UiPath, în parteneriat cu două companii locale: DRUID și RPAbox. Acest nou sistem revoluționează procesul de recrutare și automatizează interacțiunea cu angajații și cu candidații.

Integrată atât intern, cât și extern, printr-o interfață simplă, curată, robustă și intuitivă, Ema este un ecosistem digital care automatizează procesele de resurse umane, construit de Carrefour în parteneriat cu DRUID, companie românească specializată în dezvoltarea de asistenți virtuali inteligenți, de la care Carrefour a integrat tehnologia conversațională, și cu RPAbox, companie specializată în implementarea de soluții bazate pe RPA (robotic process automation). Ambele branduri românești folosesc cu succes tehnologia UiPath pentru a ajuta organizații din întreaga lume să automatizeze activități repetitive, astfel încât echipele să-și investească energia în responsabilități care produc adevărata valoare adăugată umană.

Prin interfața externă activă pe pagina de Cariere a site-ului Carrefour (www.carrefour.ro/cariere), Ema ghidează candidații și îi acompaniază pas cu pas pentru a ajunge cât mai rapid și mai simplu la job-ul dorit, printr-o conversație personalizată, prietenoasă și intuitivă, respectând toate normele GDPR. Candidații au posibilitatea de a aplica pentru orice magazin în care există o poziție vacantă, alegând orașul și tipul job-ului căutat. Odată înregistrată aplicația, profilul candidatului ajunge direct la managerul recrutor, interviul poate fi confirmat instantaneu, iar atât candidații, cât și managerii, sunt informați prin SMS în momentele importante ale procesului de recrutare.

Interfața internă este integrată în aplicațiile interne ale companiei și este ușor de accesat de pe orice dispozitiv cu conexiune la internet. Prin recunoașterea automată a utilizatorului și parolei aferente din organizație, Ema poate reda alte două interfețe diferite, în funcție de tipul de poziție pe care îl ocupă angajatul. Prima, care automatizează procesul de recrutare și angajare, este dedicată managerilor recrutori și echipei de resurse umane, fiind integrată cu pagina de Cariere a website-ului Carrefour. Aceasta aduce beneficii imense de timp și eficiență managerilor din cele peste 360 de magazine Carrefour din întreaga țară, avantaje-cheie acum și pentru planurile de viitor ale organizației. Cea de-a doua este accesibilă tuturor colegilor din companie care dețin un utilizator Carrefour intern. Pentru aceștia, Ema știe să răspundă, imediat și la orice oră, la cele mai frecvente întrebări legate de adeverințe, concedii, asigurare de sănătate sau alte informații legate de pachetul de compensații și beneficii, mobilitate, politici și procese diverse de resurse umane. În funcție de întrebările primite, Ema este permanent instruită și actualizată de echipa de proiect pentru a răspunde singură, cât mai corect și pentru o categorie cât mai variată de întrebări, fără să fie nevoie să direcționeze utilizatorul către un coleg din resurse umane.

„Adoptarea și încorporarea tehnologiei moderne, a roboților, a inteligenței artificiale și automatizărilor – toate acestea fac parte din strategia de accelerare a transformării digitale a Carrefour. Astăzi, resursele umane din Carrefour pășesc cu totul într-o nouă eră: fără hârtii, fără timp pierdut cu sarcini care nu aduc reală valoare pentru managerii din Operațional, cu procese mult simplificate sau automatizate și sisteme extrem de simplu de folosit. Suntem în plin proces de migrare într-un nou sistem – de fapt, un ecosistem complet, care înglobează SAP, Success Factors și o aplicație personalizată de pontaj și orare. Posibilitatea integrării simple a Emei cu noile sisteme de resurse umane a fost cerința de bază pentru acest produs și toate legăturile chatbot-ului care vor fi create după migrare, vor aduce încă și mai mult timp câștigat colegilor noștri din operațional.” – Irina Chende, Director Reward și Dezvoltare, interim Director Resurse Umane, Carrefour România.

„Viteza de operare în magazinele noastre este intensă. Ema s-a născut pornind de la nevoia de a reduce cât mai mult timpul alocat activităților administrative de resurse umane și de a transforma back office-ul procesului de recrutare operațional într-o simplă apăsare de buton. Prin această nouă interfață, unică în România, managerii din magazinele Carrefour au câștigat timp pe care să îl dedice clienților, echipelor lor și interacțiunilor de calitate cu candidații. Zi de zi, echipa operațională este alături de clienți și depune un efort colosal pentru a se adapta oricărui context și pentru a oferi servicii de calitate, astfel că Ema le vine în ajutor în procesele interne pentru că le oferă flexibilitate și eficiență în procesul de recrutare.” Cătălin Samara, Director Operational Carrefour România.

Din luna noiembrie, Carrefour România invită candidații pe secțiunea de Cariere a site-ului Carrefour pentru a face cunoștință cu Ema, noua colegă digitală de la Resurse Umane, ce oferă o experiență personalizată pentru utilizatori.

Despre Carrefour

Carrefour România, este unul dintre cei mai mari angajatori privați din țară, cu 18.000 de angajați în peste 360 de magazine în diferite formate: hipermarket, supermarket, proximitate și discount, o organizație care încurajează  diversitatea, egalitatea la locul de muncă, spiritul antreprenorial și inovația.

Carrefour oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 360 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store și cu o rețea prezentă în 36 de orașe.

COMENTARII:
Bianca Suciu Sharma

Mi-am început cariera de jurnalist în anul 2008. Am făcut parte din echipa Realitatea TV și, ulterior, din echipa Digi24. După acești ani în care am fost reporter, corespondent, realizator de emisiuni și prezentator de știri, am decis să mă îndrept înspre online unde am pus bazele www.allaboutjobs.ro. Ulterior, m-am specializat în employer&personal branding.

Related Topics
  • all about jobs
  • blog despre joburi
  • Carrefour ca angajator
  • Carrefour lanseaza Ema
  • Carrefour Romania
  • locuri de munca in supermarket
Articol precedent
  • Angajatori
  • Featured
  • Știri

Generația Z: Care sunt domeniile preferate ale tinerilor și cum se pot angaja în această toamnă

  • Bianca Suciu Sharma
  • 28 septembrie 2020
Citește
Următorul articol
  • Știri

Top cele mai performante agenţii de PR 2020

  • Bianca Suciu Sharma
  • 10 noiembrie 2020
Citește
Poate vrei să citești și
Citește

Concurența crescută și factorii geopolitici influențează strategiile top managementului și pot încetini dezvoltarea companiilor

Citește

83% dintre angajați primesc beneficii extrasalariale în compania pentru care lucrează

Citește

Grupul Busch, unul dintre cei mai mari producători din lume de soluții complete de vacuum, își extinde prezența pe piața din România

Citește

Târgul de Cariere | Cluj, primul pas spre o nouă poveste în plan profesional. Angajatorii prezenți oferă peste 2.500 de joburi

Citește

Connect&Grow by BNI Creativ, un eveniment de business networking dedicat antreprenorilor

Citește

București și Ilfov, Cluj, Iași, Brașov și Timișoara, zonele cu cele mai multe joburi noi

Citește

Cât câștigă angajații din sistemul privat de învățământ

Citește

Studiu: 26% dintre angajați și candidați primesc cel puțin o ofertă nouă de job în fiecare lună

Top articole
  • 1
    Concurența crescută și factorii geopolitici influențează strategiile top managementului și pot încetini dezvoltarea companiilor
    • 8 aprilie 2025
  • 2
    83% dintre angajați primesc beneficii extrasalariale în compania pentru care lucrează
    • 8 aprilie 2025
  • 3
    Grupul Busch, unul dintre cei mai mari producători din lume de soluții complete de vacuum, își extinde prezența pe piața din România
    • 7 decembrie 2024
  • 4
    Târgul de Cariere | Cluj, primul pas spre o nouă poveste în plan profesional. Angajatorii prezenți oferă peste 2.500 de joburi
    • 18 noiembrie 2024
  • 5
    Connect&Grow by BNI Creativ, un eveniment de business networking dedicat antreprenorilor
    • 18 noiembrie 2024
Articole Recente
  • București și Ilfov, Cluj, Iași, Brașov și Timișoara, zonele cu cele mai multe joburi noi
    • 22 octombrie 2024
  • Cât câștigă angajații din sistemul privat de învățământ
    • 29 august 2024
  • Cum te ajută content marketing-ul să îți dezvolți afacerea
    • 27 iunie 2024
Categorii
  • Afterwork (195)
  • Angajatori (113)
  • Featured (383)
  • General (5)
  • Interviuri (197)
  • Opinii (4)
  • Știri (958)
  • Video (25)
about
Despre noi
www.allaboutjobs.ro este o platformă dedicată celor care doresc să se dezvolte profesional. Indiferent de domeniul de activitate sau de etapa profesională în care te ești, nevoia de dezvoltare ar trebui să fie continuă. Scopul nostru este de a te ține la curent cu tendințele de pe piața locurilor de muncă, din mediul universitar, dar și din cel antreprenorial.
Citește tot!
All About Jobs
  • Acasă
  • Știri
  • Angajatori
  • Interviuri
  • Video
  • Afterwork
The story behind the job

Input your search keywords and press Enter.