All About Jobs
  • Acasă
  • Știri
  • Angajatori
  • Interviuri
  • Video
  • Afterwork
Categorii
  • Afterwork
  • Angajatori
  • Featured
  • General
  • Interviuri
  • Opinii
  • Știri
  • Video
  • Politică privind fișierele cookies
  • Despre noi
  • Contact
  • Politică privind fișierele cookies
  • Despre noi
  • Contact
527 Subscribers
13K Likes
16 Followers
All About Jobs

The story behind the job

All About Jobs
  • Acasă
  • Știri
  • Angajatori
  • Interviuri
  • Video
  • Afterwork
  • Afterwork
  • Știri

Cum devin internaţionale afacerile româneşti?

  • Bianca Suciu Sharma
  • 4 decembrie 2017
  • 3 minute de citit
Total
0
Shares
0
0
0
0
0
0
0

Sunt IMM-urile româneşti pregătite să devină internaţionale? O companie de educaţie antreprenorială, Elite Business Women promovează deja de doi ani afacerile româneşti peste graniţele ţării.Anul acesta, împreună cu INACO, duc antreprenoriatul feminin românesc la un alt nivel și au deschis porțile larg pentru toți oamenii de afaceri care vor să-şi ducă business-ul pe pieţele din Europa de Vest.

În cadrul mai multor conferinţe de networking, care deja au avut deja loc în Regatul Unit, Portugalia, Belgia şi Italia, antreprenoarele din România au avut ocazia să-şi promoveze afacerile, ideile de dezvoltare şi au încheiat parteneriate cu furnizori şi clienţi străini. Ultima întâlnire de internaţionalizare a avut loc în 23 noiembrie, la Bruxelles, sub denumirea Meet up by INACO & Elite Business Women, unde au fost fost aduşi la aceeaşi masă reprezentanţi ai mediului de afaceri belgian cu antreprenorii români, într-un exercițiu de networking şi debate.

“Pentru mediul de afaceri din Europa de Vest şi din Statele Unite, internaţionalizarea afacerii este lucru obişnuit, chiar necesar pentru dezvoltarea business-ului, iar România tocmai a prins gustul unor pieţe puternic dezvoltate, cu un comportament de consum bine definit. Cu toate acestea, există diferenţe majore de la o piaţă la alta, există reguli diferite, iar rolul acestor conferinţe, în care afaceriştii români se întâlnesc să discute punctual cu omologi de-ai lor britanici, portughezi, belgieni, italieni etc., este vital pentru dezvoltarea unor parteneriate durabile şi eficiente”, declară Bianca Tudor, preşedintele Elite Business Women şi co-organizatorul conferinţelor internaţionale de business şi networking.

 Firmele românești adaptate la cerințele rigorilor Occidentale

“Firmele româneşti sunt interesate de ieşirea pe pieţele globale, sună ca o promisiune de câstig rapid, un termen exotic care atrage, însă, sunt oare pregătite pentru internaționalizare? Este o întrebare dificilă, dar răspunsul este mai mult spre “da” decât spre “nu”, dacă se respectă câteva principii de bază. Lucrăm cu peste 6.000 de afaceri româneşti în cadrul Elite Business Women și observ câteva lipsuri absolut vitale: prezența în online, printr-un website mereu actualizat cu informaţii utile, prezența în Social Media cu o strategie de comunicare a brandului personal și a brandului companiei, analiză de piaţă și poziționare în piață, strategie de internaţionalizare”, explică femeia de afaceri Bianca Tudor.

Ca răspuns la această nevoie, ELITE Business Women – comunitatea femeilor antreprenor din Romania – derulează, în 2017, programul “Media Kit pentru IMM-uri”. Proiectul de educaţie antreprenorială este iniţiat în contextul în care 56,3% dintre români au acces la Internet, Facebook a depăşit 9,6 milioane de utilizatori în România, iar promovarea în mediul online a devenit un “must-have” pentru orice companie. În egală măsură, programul Media Kit pentru IMM-uri este dublat de o puternică activitate offline, prin evenimentele de networking și antreprenoriat la nivel naţional și international.

7 întrebări pe care trebuie să le punem dacă ne dorim internaţionalizarea afacerii

  1. Avem deja puse bazele unui brand al companiei?
  2. Avem o strategie de comunicare a brand-ului în mediul Online?
  3. Suntem într-un moment de profitabilitate a afacerii?
  4. Există cerere pentru serviciile și produsele noastre în piețele pe care le targetăm?
  5. Care sunt top 3 competitori în pieţele targetate?
  6. Care este strategia de pozitionare în piață?
  7. Ce resurse pot aloca acestui proces de internaţionalizare (financiare, umane) etc.

Pentru a participa la conferinţele internaţionale, femeile-antreprenor din România se pot afilia reţelei Elite Business Women, accesând website-ul www.elitewomen.org.

COMENTARII:
Bianca Suciu Sharma

Mi-am început cariera de jurnalist în anul 2008. Am făcut parte din echipa Realitatea TV și, ulterior, din echipa Digi24. După acești ani în care am fost reporter, corespondent, realizator de emisiuni și prezentator de știri, am decis să mă îndrept înspre online unde am pus bazele www.allaboutjobs.ro. Ulterior, m-am specializat în employer&personal branding.

Related Topics
  • afaceri romanesti de succes
  • antreprenori romani
  • Bianca Tudor
  • Featured
Articol precedent
  • Afterwork
  • Știri

HR Summit 2018: We are clujing again!

  • Bianca Suciu Sharma
  • 28 noiembrie 2017
Citește
Următorul articol
  • Afterwork

Fanfare Ciocârlia, primul headliner anunțat la Jazz in the Park 2018

  • Bianca Suciu Sharma
  • 7 decembrie 2017
Citește
Poate vrei să citești și
Citește

Concurența crescută și factorii geopolitici influențează strategiile top managementului și pot încetini dezvoltarea companiilor

Citește

83% dintre angajați primesc beneficii extrasalariale în compania pentru care lucrează

Citește

Grupul Busch, unul dintre cei mai mari producători din lume de soluții complete de vacuum, își extinde prezența pe piața din România

Citește

Târgul de Cariere | Cluj, primul pas spre o nouă poveste în plan profesional. Angajatorii prezenți oferă peste 2.500 de joburi

Citește

Connect&Grow by BNI Creativ, un eveniment de business networking dedicat antreprenorilor

Citește

București și Ilfov, Cluj, Iași, Brașov și Timișoara, zonele cu cele mai multe joburi noi

Citește

Cât câștigă angajații din sistemul privat de învățământ

Citește

Studiu: 26% dintre angajați și candidați primesc cel puțin o ofertă nouă de job în fiecare lună

Top articole
  • 1
    Concurența crescută și factorii geopolitici influențează strategiile top managementului și pot încetini dezvoltarea companiilor
    • 8 aprilie 2025
  • 2
    83% dintre angajați primesc beneficii extrasalariale în compania pentru care lucrează
    • 8 aprilie 2025
  • 3
    Grupul Busch, unul dintre cei mai mari producători din lume de soluții complete de vacuum, își extinde prezența pe piața din România
    • 7 decembrie 2024
  • 4
    Târgul de Cariere | Cluj, primul pas spre o nouă poveste în plan profesional. Angajatorii prezenți oferă peste 2.500 de joburi
    • 18 noiembrie 2024
  • 5
    Connect&Grow by BNI Creativ, un eveniment de business networking dedicat antreprenorilor
    • 18 noiembrie 2024
Articole Recente
  • București și Ilfov, Cluj, Iași, Brașov și Timișoara, zonele cu cele mai multe joburi noi
    • 22 octombrie 2024
  • Cât câștigă angajații din sistemul privat de învățământ
    • 29 august 2024
  • Cum te ajută content marketing-ul să îți dezvolți afacerea
    • 27 iunie 2024
Categorii
  • Afterwork (195)
  • Angajatori (113)
  • Featured (383)
  • General (5)
  • Interviuri (197)
  • Opinii (4)
  • Știri (958)
  • Video (25)
about
Despre noi
www.allaboutjobs.ro este o platformă dedicată celor care doresc să se dezvolte profesional. Indiferent de domeniul de activitate sau de etapa profesională în care te ești, nevoia de dezvoltare ar trebui să fie continuă. Scopul nostru este de a te ține la curent cu tendințele de pe piața locurilor de muncă, din mediul universitar, dar și din cel antreprenorial.
Citește tot!
All About Jobs
  • Acasă
  • Știri
  • Angajatori
  • Interviuri
  • Video
  • Afterwork
The story behind the job

Input your search keywords and press Enter.