A avea un brand personal devine din ce în ce mai important. Specialiști din diverse domenii vor să își împărtășească experiența și să se poziționeze pe piață ca experți. La întrebarea cum putem să ne construim brandul personal au răspuns în cadrul conferinței de leadership feminin, The Woman, Monica Bîrlădeanu, jurnalista Paula Herlo și Ștefana Cazan, Sales&Marketing Manager România Maxx Royal.
” Brandul este despre adevăr “ a declarat jurnalista Paula Herlo în cadrul conferinței The Woman. Este crezul jurnalistei care consideră că a reușit să își construiască un brand personal prin anii de muncă la Pro Tv.
” Până la această conferință nu mi-am pus problema că aș fi un brand. Am crescut prin politica pașilor mărunți, nu am ars etape în carieră. Oamenii au început în timp să îmi ofere încredere. Cred că brandul este legat de încredere.”
În aceeași idee, Paula i-a sfătuit pe cei care au sau vor să își deschidă o afacere să fie sinceri atunci când comunică cu clienții, pentru că, susține jurnalista, adevărul este cea mai bună metodă de a crește. În plus, ea le-a sugerat oamenilor de afaceri să se implice în comunitatea în care își dezvoltă businessul și să fie alături de cazuri sociale sau medicale pentru a oferi înapoi societății din rezultatele financiare obținute.
Monica Bîrlădeanu, speaker la același eveniment desfășurat în Cluj-Napoca, a introdus în discuția despre crearea unui brand instinctul, intuiția. Actrița a făcut referire la brandul de bijuterii pe care l-a creat.
” Nu citesc neapărat cărți de personal branding. Linia de bijuterii s-a născut absolut dintr-o coincidență. E un brand foarte personal, foarte aproape de femei. Aș vrea să fie un brand prin care eu comunic cu femeile. E mult mai autentic, nu știu dacă e mai eficient. Nu îmi doresc să respect neapărat niște reguli. Construiesc acest brand bazat pe instinct, dar și pe ceea ce citesc de pe internet. Mi se pare foarte important să îți crești organic brandul. ”
În ceea ce privește brandul personal, Monica a spus: ” În ceea ce privește blogul personal vă spun sincer că mi-am dat seama că nu ar trebui să fiu un brand, ci să fiu așa cum sunt eu. Dacă îți asculți vocea interioară, reușești să îți dotezi brandul tău personal cu autenticitate.”
De altfel, sunt cazuri în care brandul personal se formează alături de un brand de renume. Este și cazul Ștefanei Cazan, Sales&Marketing Manager România Maxx Royal: “Brandul personal s-a format treptat. Am început odată cu hotelul pe care îl reprezint.”
Comments are closed.