Despre cum să faci turism profitabil la Digital Travel Forum

1026

Digital Travel Forum este un eveniment conex TeCOMM eCommerce Conference&Expo, dedicat segmentului de turism cu scopul de a oferi know-how-uri practice şi idei de care orice business în turism are nevoie pentru a deveni mai profitabil pe o piaţa extrem de competitivă.


Evenimentul este dedicat tuturor celor care activează în domeniul turismului: managerilor în industria hotelieră şi de turism, operatorilor sau agenţilor de turism, tour-operatorilor, managerilor de marketing în turism sau agenţilor de booking. Paravion, Google, Traveo şi Conectoo sunt companiile care vor susţine workshopuri pentru cele mai eficiente strategii de marketing adaptate la profilul unui business de turism.

Destinaţia: video! Cum să-l folosesti în social media, în marketingul turistic

Atunci când caută informaţii legate de zboruri şi hoteluri, unul din trei utilizatori de internet din România se informează exclusiv online. 75% din utilizatorii de internet se informează atât online cât şi offline când plănuiesc vacanţele, iar 90% folosesc informaţii online ca să filtreze opţiunile.

În cadrul workshopului realizat de Remus Vişan (CEO Paravion) în parteneriat cu Ana Şipciu, (Industry Manager, Google), participanţii vor vedea un portret-robot al turistului din România: cum se foloseste mediul online pentru a se informa şi pentru a face rezervari, cat de dependent este de smartphone şi cât de important este conţinutul video pentru consumatorii de turism şi travel.

Vor inţelege care sunt asemanările, dar şi diferenţele între turiştii din România şi cei din ţările din jur şi vor trage concluzii în ceea ce priveşte cele mai bune practici de comunicare online pentru companiile din industria turistică. Vor ilustra concluziile cu un case study detaliat despre campania Paravion Superstar şi modul în care acest proiect care a îmbinat conţinutul video cu social media a răspuns la asteptările publicului-ţintă Paravion.

Remus Vişan este fondator şi Director General  Paravion  (primul website românesc de rezervări de bilete de avion 100% online) şi Director General Bavul.com (operator online de turism deţinut anterior de Turkcell, liderul pieţei telecom din Turcia). Remus este unul dintre antreprenorii de succes din industria de turism, cu o experienţă de peste 19 ani în acest domeniu. În 2013 a primit  distincţia de “Cel mai tânăr lider în turism sau ospitalitate”.

  Speaker:  Ana Şipciu, Industry Manager, Google. Ana s-a alaturat echipei Google România in rolul de Industry Manager, cu o experienţă de  peste 10 ani în toate ariile industriei online, de la strategie de conţinut şi publishing până la dezvoltare web, publicitate online şi strategie de media. Ana lucrează cu companii româneşti care se adresează pieţei internaţionale.

Digital-Travel-Forum-part-of-TeCOMM-2015-3

Femeile, target pentru creșterea rapidă a segmentului travel

Experţii în turism consideră că femeile reprezintă targetul cu cea mai rapidă creştere pe segmentul de travel, atât leisure cât şi business. Identificarea şi targetarea specifică bazată pe demografie sunt obligatorii pentru orice strategie de marketing. Marketerii ar trebui să fie focusaţi în special pe targetul feminin a cărui influenţă şi forţă de cumpărare sunt din ce în ce mai puternice chiar şi într-o economie complicată, dupa cum spune raportul Global Report.Marketerii care nu abordează specific targetul de femei riscă să piardă o bucată uriaşă din piată.

În acest workshop vei afla cum să înţelegi comportamentul consumatorului feminin, cum să generezi interacţiune în cadrul comuniţătilor de femei, de ce este important ca planul tău de marketing să acopere şi acest segment şi mai ales de ce să nu treci cu vederea acest tip de consumator care reprezintă cea mai mare oportunitate pentru a consolida vânzările, cota de piaţă şi profitul net: femeile.

  Speaker: Madălin Mancilă, Marketing&Development Director la Accent Travel & Events şi Traveo.ro (platforma de turism online a companiei). Mădalin Măncilă are o experienţă de aproape 10 ani în industria de turism din România, lucrând pentru trei branduri puternice din turism (Happy Tour, Paravion, Prestige Tours) ceea ce i-a adus peste 10 premii in comunicare. Cu un know-how puternic în zona de marketing şi comunicare, caracterizat fiind de metodele de comunicare neconventională, Mădălin a fost inclus pentru doi ani consecutivi (2014 şi 2015) în Topul Directorilor de Marketing din România alcătuit de Revista Biz.

Clientul tau, elementul central din strategia de Email Marketing

Email-ul este în continuare canalul preferat de comunicare între branduri şi clienţii săi. În cadrul workshopului sustinut de Eugen Potlog, participanţii vor putea afla cum să implementeze cu succes o strategie de email marketing prin care clienţii să fie pusi pe primul loc. De asemenea, participanţii vor putea analiza tehnici şi scenarii de Marketing Automation create special pentru eCommerce şi vor afla cum să transmita mesajul potrivit la timpul potrivit către persoana potrivită.
Eugen Potlog este Manager Conectoo by Conversion (leader de piaţa în servicii de email marketing). Eugen este cunoscut pentru coordonarea şi dezvoltarea platformei Profitshare (cea mai avansată platforma de marketing afiliat din Romania), datorând o parte mare din experienţa sa perioadei în care dezvoltă proiecte de online marketing pentru eMAG.ro. Printre clienţii companiei se numără OLX, ZorileStore, Flanco, TinaR, PCFun, FashionUp, Yellow Store, Zonga,  Ringier etc.

Cea de-a treia ediţie a Conferinţei Digital Travel Forum Cluj-Napoca (Grand Hotel Italia 5*) va avea loc în 21 octombrie.

COMENTARII:

Comments are closed.