Industria de fashion a crescut la nivel mondial cu 5.5% anual fiind estimată la $2.4 trilioane, conform studiului realizat McKinsey Global Fashion Index în 2016, hainele și acessoriile aflându-se în top 3 cele mai cumpărate produse, alături de electronice sau cărți, potrivit studiului realizat de PwC.În România, trendul ascendent al industriei de fashion este simțit de retailerii online precum Fashion Days care au înregistrat în prima jumătate a anului, peste 1,7 milioane de produse, în valoare de 250 de milioane de lei.
Proprietarii de magazine online care activează în industria de fashion vor dezbate în cadrul evenimentului The Catwalk Stage din 24 octombrie care sunt strategiile de creștere a magazinelor online, dar și soluțiile necesare pentru creșterea brandurilor din domeniul fashion.
The Catwalk Stage, noua secțiune din cadrul TeCOMM
The Catwalk Stage din cadrul evenimentului TeCOMM eCommerce Conference&Expo include sesiuni de prezentări și dezbateri cu speakeri de la cele mai cunoscute branduri din domeniul online fashion&beauty. TeCOMM „îmbracă” o nouă secțiune dedicată proprietarilor de magazine online de profil, iar printre speakerii prezenți în cadrul secțiunii se numără Carlo Terreni (General Director @ Netcomm Suisse), Dan Vidrașcu (CEO, Elefant.ro) sau Bogdan Zavera (Marketing Manager @ Zoot.ro).
În cadrul sesiunilor, aceștia vor aborda cele mai arzătoare probleme cu care profesioniștii din domeniu se confruntă și vor veni cu soluții patentate chiar de ei.
Dan Vidrașcu este co-fondatorul elefant.ro, al doilea jucător din eCommerce cu peste 1.000.000 de clienți, și vorbește în cadrul evenimentului despre modalitățile de extindere a magazinelor online din industria fashion.
Retailerul online este prezent și în Republica Moldova prin elefant.md, iar extinderea va continua în Bulgaria. Dan Vidrașcu a pus bazele magazinului online în 2010 alături de principalul investitor, Fribourg Capital. Ulterior, el a preluat poziția de CEO, iar magazinul a înregistrat creșteri anuale de cel puțin 70% în ultimii 6 ani.
De la magazinul fizic spre online sau invers?
Principalele impedimente în adoptarea unei strategii de tip omnichannel pentru un magazin online sunt: constrângerile de buget, prea multe sisteme deja familiare care ar trebui schimbate, nu reprezintă o prioritate pentru echipa de leadership sau lipsa resursei umane, conform unui studiu realizat de PwC în 2017.
Retailerul ceh Zoot.ro lansat în noiembrie 2015 în România, a început direct promovarea pe piața românească cu 250 branduri și 2 Cabine de Fericire, urmând ca în prezent să numere peste 300 branduri și 8 cabine. Despre modelul cabinelor de fericire și rezultatele strategiei de a atrage clienții din online în offline va vorbi Bogdan Zavera, Marketing Manager la Zoot Romania.
Cu o experiență de peste 10 ani, Bogdan a implementat și coordonat proiecte complexe de marketing digital și business. Acestea au fost recunoscute și premiate pentru eficiența și impactul lor de către comunitatea de profil națională și internațională. Gândirea strategic și pasiunea pentru digital l-au adus să lucreze într-un domeniu care îl interesa și pe plan personal: e-commerce-ul.
TeCOMM, evenimentul premium de eCommerce
Evenimentul TeCOMM, organizat de agenția Libero Events, se află la cea de-a 7-a ediție în Cluj-Napoca și înglobează o comunitate de peste 3000 proprietari ai magazinelor online și profesioniști în eCommerce. TeCOMM eCommerce Conference&Expo va avea loc în 24-25 octombrie la Grand Hotel Italia***** din Cluj-Napoca și reunește peste 350 participanți.
Samuel Laurinkari, Head of EU Affairs în cadrul eBay se află printre speakerii care au confirmat prezența în cadrul noii ediții a evenimentului, alături de speakeri de renume la nivel internațional și național precum Minter Dial (President, The Myndset Company), Antonio Eram (CEO Netopia Mobil Pay), Manuel da Costa (Conversion Optimization, Expert Effective Experiments), Florinel Chiș (Director Executiv ARMO) sau Ovidiu Joița (Owner, iAgency). Înscrierile continua pe site-ul oficial: www.cluj.tecomm.ro