All About Jobs
  • Acasă
  • Știri
  • Angajatori
  • Interviuri
  • Video
  • Afterwork
Categorii
  • Afterwork
  • Angajatori
  • Featured
  • General
  • Interviuri
  • Opinii
  • Știri
  • Video
  • Politică privind fișierele cookies
  • Despre noi
  • Contact
  • Politică privind fișierele cookies
  • Despre noi
  • Contact
527 Subscribers
13K Likes
16 Followers
All About Jobs

The story behind the job

All About Jobs
  • Acasă
  • Știri
  • Angajatori
  • Interviuri
  • Video
  • Afterwork
  • Știri

HR proactiv: diagnoză organizațională și GDPR

  • Bianca Suciu Sharma
  • 29 martie 2018
  • 3 minute de citit
Total
0
Shares
0
0
0
0
0
0
0

Situațiile pe care specialiștii de resurse umane le întâlnesc în practica de zi cu zi – schimbări legislative, aspectele birocratice și mai nou, GDPR – ne demonstrează încă o dată puterea prevenției. Să acționezi resposabil implică o atitudine proactivă a managementului, o capacitate de previziune și adaptare, pregătirea și implimentarea unor măsuri până ca acestea să devină obligatorii.

 

Diagnoza organizațională, despre cum putem atinge un grad ridicat de eficacitate                                                            

Cum ajutăm organizația să devină matură, echilibrată, stabilă și nu în ultimul rând capabilă de evoluție? Răspunsul este simplu: diagnoza organizațională. Acest proces ne învață să perfecționăm ceea ce facem bine, să corectăm ceea ce facem eronat sau ineficient, să dezvoltăm ceea ce este incomplet, sa temperăm ceea ce este excesiv.  Chiar dacă cel mai adesea diagnoza este realizată în situații de criză și declin organizațional, aceasta are o utilitate largă, fiind necesară în orice moment de funcționare a unei organizații. Despre cum realizăm o diagnoză organizațională specifică (procese de lucru, leadership și coordonare, implicare si responsabilitate, setare de obiective și time management) relevantă pentru organizație, aflăm de la Delia Vîrgă, Conf. univ. dr., Departamentul de Psihologie, Universitatea de Vest Timișoara, în cadrul HR Summit Timișoara.

Delia Virga

Delia Vîrgă este psiholog principal în psihologia muncii și organizațională. Expertiza profesională include evaluarea psihologică în domeniul resurselor umane, diagnoză organizațională şi intervenţiile din sfera sănătății ocupaționale în organizații. Pe langă o solidă experiență în consultanță organizațională, Delia are și o activitate academică prestigioasă, în calitate de Conf. univ. dr., Departamentul de Psihologie, Universitatea de Vest Timișoara.

Implementarea GDPR în procesele de HR

“Am sesizat un interes major al companiilor în implementarea proceselor și a procedurilor interne de HR, care să le pună în situația de a fi compliant cu legislația europeană privind protecția datelor cu caracter personal, așa numitul ”GDPR”. Această reglementare este încă o nebuloasă, informațiile din piață fiind destul de generale și tehnice. Aplicarea GDPR la nivelul companiilor presupune abordarea din două perspective: a activității societății, respectiv a core businessului, pe de o parte și, pe de altă parte, din perspectiva protecției propriilor angajați.”, declară Andreea Iancu, Partener, IAP Attorneys. Despre cum implementăm GDPR în procesele de HR, cu accent pe partea practică, discutăm împreună cu Andreea la HR Summit Timișoara, pe 26 Aprilie 2018.

Andreea Iancu

Andreea Iancu are experiență de peste 15 ani în consultanța de business. Andreea și-a dobândit experiența prin implicarea într-o gamă largă de proiecte complexe pe dreptul muncii, asistarea companiilor multinaționale în procesul de implementare a reglementărilor și a practicilor de muncă. De asemenea, a coordonat echipe de avocați în cadrul procedurilor de dezvoltare a unui număr mare de proiecte de energie regenerabilă, oferind soluții juridice orientate către client, pe baza cunoștințelor tehnice și juridice aprofundate. În plus, a acordat consultanță în proiecte de achiziții publice, contracte comerciale și litigii comerciale. Dincolo de a fi un profesionist care pune accent pe latura tehnică a cazurilor în care se implică, Andreea este un practician cu capacitate de analiză și sinteză, cu spirit practic și de soluționare a  spețelor pe care comunitatea bănățeană le întâmpină în practica de zi cu zi.

Despre HR Summit – The SuperHeRoes Conference

Ediția HR Summit Timișoara are loc pe 26 Aprilie în incinta Hotel NH Timișoara și reunește comunitatea de resurse umane din zona Banatului într-un context care promovează învățarea continua, networkingul și implicarea. Detaliile despre speakerii prezenți la eveniment sunt disponibile pe site-ul evenimentului: www.timisoara.hrsummit.ro.

COMENTARII:
Bianca Suciu Sharma

Mi-am început cariera de jurnalist în anul 2008. Am făcut parte din echipa Realitatea TV și, ulterior, din echipa Digi24. După acești ani în care am fost reporter, corespondent, realizator de emisiuni și prezentator de știri, am decis să mă îndrept înspre online unde am pus bazele www.allaboutjobs.ro. Ulterior, m-am specializat în employer&personal branding.

Related Topics
  • conferinta de resurse umane
  • conferinta HR Timisoara
  • Featured
  • HR Summit Timisoara
Articol precedent
  • Știri

Bosch creează 700 de locuri de muncă

  • Bianca Suciu Sharma
  • 28 martie 2018
Citește
Următorul articol
  • Știri

Insolvenţa firmelor româneşti este în creştere. Planul antreprenoarei Bianca Tudor pentru combaterea acestui îngrijorător fenomen

  • Bianca Suciu Sharma
  • 2 aprilie 2018
Citește
Poate vrei să citești și
Citește

Concurența crescută și factorii geopolitici influențează strategiile top managementului și pot încetini dezvoltarea companiilor

Citește

83% dintre angajați primesc beneficii extrasalariale în compania pentru care lucrează

Citește

Grupul Busch, unul dintre cei mai mari producători din lume de soluții complete de vacuum, își extinde prezența pe piața din România

Citește

Târgul de Cariere | Cluj, primul pas spre o nouă poveste în plan profesional. Angajatorii prezenți oferă peste 2.500 de joburi

Citește

Connect&Grow by BNI Creativ, un eveniment de business networking dedicat antreprenorilor

Citește

București și Ilfov, Cluj, Iași, Brașov și Timișoara, zonele cu cele mai multe joburi noi

Citește

Cât câștigă angajații din sistemul privat de învățământ

Citește

Studiu: 26% dintre angajați și candidați primesc cel puțin o ofertă nouă de job în fiecare lună

Top articole
  • 1
    Concurența crescută și factorii geopolitici influențează strategiile top managementului și pot încetini dezvoltarea companiilor
    • 8 aprilie 2025
  • 2
    83% dintre angajați primesc beneficii extrasalariale în compania pentru care lucrează
    • 8 aprilie 2025
  • 3
    Grupul Busch, unul dintre cei mai mari producători din lume de soluții complete de vacuum, își extinde prezența pe piața din România
    • 7 decembrie 2024
  • 4
    Târgul de Cariere | Cluj, primul pas spre o nouă poveste în plan profesional. Angajatorii prezenți oferă peste 2.500 de joburi
    • 18 noiembrie 2024
  • 5
    Connect&Grow by BNI Creativ, un eveniment de business networking dedicat antreprenorilor
    • 18 noiembrie 2024
Articole Recente
  • București și Ilfov, Cluj, Iași, Brașov și Timișoara, zonele cu cele mai multe joburi noi
    • 22 octombrie 2024
  • Cât câștigă angajații din sistemul privat de învățământ
    • 29 august 2024
  • Cum te ajută content marketing-ul să îți dezvolți afacerea
    • 27 iunie 2024
Categorii
  • Afterwork (195)
  • Angajatori (113)
  • Featured (383)
  • General (5)
  • Interviuri (197)
  • Opinii (4)
  • Știri (958)
  • Video (25)
about
Despre noi
www.allaboutjobs.ro este o platformă dedicată celor care doresc să se dezvolte profesional. Indiferent de domeniul de activitate sau de etapa profesională în care te ești, nevoia de dezvoltare ar trebui să fie continuă. Scopul nostru este de a te ține la curent cu tendințele de pe piața locurilor de muncă, din mediul universitar, dar și din cel antreprenorial.
Citește tot!
All About Jobs
  • Acasă
  • Știri
  • Angajatori
  • Interviuri
  • Video
  • Afterwork
The story behind the job

Input your search keywords and press Enter.