All About Jobs
  • Acasă
  • Știri
  • Angajatori
  • Interviuri
  • Video
  • Afterwork
Categorii
  • Afterwork
  • Angajatori
  • Featured
  • General
  • Interviuri
  • Opinii
  • Știri
  • Video
  • Politică privind fișierele cookies
  • Despre noi
  • Contact
  • Politică privind fișierele cookies
  • Despre noi
  • Contact
527 Subscribers
13K Likes
16 Followers
All About Jobs

The story behind the job

All About Jobs
  • Acasă
  • Știri
  • Angajatori
  • Interviuri
  • Video
  • Afterwork
  • Afterwork
  • Știri

Politica de ramburs: la ce să fie atenţi proprietarii de magazine online?

  • Bianca Suciu Sharma
  • 13 aprilie 2017
  • 3 minute de citit
Total
0
Shares
0
0
0
0
0
0
0

Proprietarii magazinelor online întâlnesc adesea clienţi care vor să returneze produsele, iar unii dintre ei abuzează de această politică. Pentru evitarea unor astfel de situaţii specialiştii spun că magazinele trebuie să îndeplinească anumite condiţii de bază.

Peste 200 de manageri ai magazinelor online și profesioniști în comerțul electronic se întâlnesc între 26 și 27 aprilie la Radisson Blu Hotel***** în cadrul TeCOMM eCommerce Conference&Expo, evenimentul de referinta pentru orice proprietar al unui magazin online din România.Vânzările în mediul online, soluţiile pentru eficientizarea unei afaceri, dar şi poveştile de succes ale business-urilor online de renume sunt doar câteva dintre temele puse în discuție la TeCOMM.

Condiţii minime de transparenţă pentru magazinele online

Pentru a nu ajunge în instanţele de judecată, magazinele online trebuie să îndeplinească câteva condiţii foarte clare, atrag atenţia specialiştii în drept. „Proprietarii magazinelor on-line trebuie să aibă afişat pe website documentul «Termeni şi condiţii» în conformitate cu legile în vigoare şi personalizat pentru produsele/serviciile pe care le vinde magazinul său. Nu este suficient ca proprietarul unui magazin on-line să posteze pe website «Termeni şi condiţii generale» deoarece, în funcţie de fiecare produs sau serviciu, pot exista prevederi specifice”, a explicat avocatul Ionel Văcărescu, specializat în dreptul muncii şi achiziţii.

Magazinele online sunt vulnerabile în faţa unui client pentru că nu-şi întocmesc singure regulamente şi aleg să se inspire de la alte magazine online asemănătoare, spune avocatul Ionel Văcărescu.

„Proprietarul unui magazin on-line trebuie să fie foarte atent, în principal, la următoarele aspecte: datele de identificare ale societăţii ce deţine magazinul; prima pagină a website-ului trebuie să afişeze şi legătura directă către website-ul Agenţiei de Protecţie a Consumatorului, precum şi numărul de telefon al consumatorului; preţurile produselor/serviciilor; costurile pentru transport; termenul de returnare al produselor achiziţionate/sau de încetare a contractului în cazul serviciilor; condiţiile specifice în care un produs poate fi returnat”, a declarat avocatul Ionel Văcărescu.

Extinderea magazinelor online dincolo de granițele țării

Unul dintre cele mai importante aspecte în eCommerce este relația cu clienții, de aceea, TeCOMM va include în cele două zile ale evenimentului prezentări, dezbateri și workshopuri care vizează această tematică. Alături de relația cu consumatorii, succesul magazinelor online este dat şi de aplicaţiile şi instrumentele pe care le utilizează.

 Platforma recunoscută la nivel internațional care analizează interacțiunea consumatorului cu magazinele online este Retargeting Biz. Prin intermediul lui Mugur Cosmin Frunzetti, CEO-ul companiei și speaker în cadrul forumului TeCOMM Cross-border, Retargeting.biz și-a extins activitatea la nivel internațional, având birouri în București și Los Angeles cu peste 1100 de clienţi mulţumiţi în întreaga lume.

Mugur Frunzetti speaker TeCOMM (1)

Mugur Cosmin Frunzetti şi-a început aventura în antreprenoriat la numai 18 ani, iar în cei 22 de ani de experienţă, Mugur are două afaceri estimate la mai mult de 2 milioane de euro.

Forumul TeCOMM Cross-border din 26 aprilie este dedicat exclusiv proprietarilor de magazine online care au potențialul să-și extindă afacerea dincolo de granițele țării. Printre aspectele discutate se numără: legislația, aspectele logistice, trendurile la nivel european sau pașii necesari extinderii magazinului online la nivel internațional.

Peste 200 proprietari ai magazinelor online se întâlnesc la București

Retenția clienților, extinderea magazinelor online, marketing, conversii, SEO, PPC sau managementul echipelor sunt doar câteva dintre subiectele abordate la noua ediție TeCOMM, unde vor participa proprietarii magazinelor online din România.

În 26 aprilie, speakeri precum Attila Birtha (Fondator, ProClick), Ovidiu Joița (CEO, Iagency), Eugen Potlog (UX Lead & Product Manager, Conversion Marketing) sau Sebastian Kucharek (Head of Treasury and Trade Solutions Central and Eastern Europe, Citi) vor susține workshopuri legate de Google Analytics, SEO, securitatea cibernetică sau importanța platformelor online.

Afis TeCOMM Bucuresti

În 27 aprilie, vor avea loc prezentările speakerilor internaționali din Statele Unite, Marea Britanie, Olanda, Suedia, Cehia sau Belgia. Richard Prenderville (CMO & Founder, Peloton Digital Marketing Group), Mike Bainbridge (Chief Digital Technologist, Rackspace), Nick Lansley (Innovation Insider, Nick Lansley’s Innovation Lab), Carlo Terreni (Netcomm Suisse, General Director), Sven Bally (Founder & Senior Consultant, XETA) sau Kunle Campbell (Advisor & Ecommerce Growth Consultant, 2X eCommerce), Jakub Minks (Regional Director Central&Eastern Europe, Exponea) sunt liderii din online care au confirmat prezența la eveniment.

Evenimentul premium dedicat industriei online va include și paneluri de debate privind industria eCommerce și ce înseamnă să conduci un business în online. Claudiu Fărcaș (Profitshare Affiliate Platform Manager @ Conversion) va participa alături de Antonio Eram (Netopia), Doina Vilceanu (ContentSpeed) sau Florinel Ioan Chiș (ARMO) în cadrul panelului de debate axat pe modalitățile practice de a crește magazinele online la nivel international. Claudiu Fărcaş are o experiență de aproape 10 ani în proiecte de marketing online și eCommerce, iar în prezent, coordonează activitatea operațională a platformei Profitshare. Înscrierile continuă pe http://bucharest.tecomm.ro/register.

COMENTARII:
Bianca Suciu Sharma

Mi-am început cariera de jurnalist în anul 2008. Am făcut parte din echipa Realitatea TV și, ulterior, din echipa Digi24. După acești ani în care am fost reporter, corespondent, realizator de emisiuni și prezentator de știri, am decis să mă îndrept înspre online unde am pus bazele www.allaboutjobs.ro. Ulterior, m-am specializat în employer&personal branding.

Related Topics
  • all about jobs
  • comert online
  • conferinta de comert online
  • Featured
  • TeCOMM Bucuresti
Articol precedent
  • Știri

Profilul psihosocial al IT-istului, definit de UBB

  • Bianca Suciu Sharma
  • 11 aprilie 2017
Citește
Următorul articol
  • Afterwork
  • Interviuri

Limbajul trupului, cum ne ajută citirea lui în carieră

  • Bianca Suciu Sharma
  • 13 aprilie 2017
Citește
Poate vrei să citești și
Citește

Concurența crescută și factorii geopolitici influențează strategiile top managementului și pot încetini dezvoltarea companiilor

Citește

83% dintre angajați primesc beneficii extrasalariale în compania pentru care lucrează

Citește

Grupul Busch, unul dintre cei mai mari producători din lume de soluții complete de vacuum, își extinde prezența pe piața din România

Citește

Târgul de Cariere | Cluj, primul pas spre o nouă poveste în plan profesional. Angajatorii prezenți oferă peste 2.500 de joburi

Citește

Connect&Grow by BNI Creativ, un eveniment de business networking dedicat antreprenorilor

Citește

București și Ilfov, Cluj, Iași, Brașov și Timișoara, zonele cu cele mai multe joburi noi

Citește

Cât câștigă angajații din sistemul privat de învățământ

Citește

Studiu: 26% dintre angajați și candidați primesc cel puțin o ofertă nouă de job în fiecare lună

Top articole
  • 1
    Concurența crescută și factorii geopolitici influențează strategiile top managementului și pot încetini dezvoltarea companiilor
    • 8 aprilie 2025
  • 2
    83% dintre angajați primesc beneficii extrasalariale în compania pentru care lucrează
    • 8 aprilie 2025
  • 3
    Grupul Busch, unul dintre cei mai mari producători din lume de soluții complete de vacuum, își extinde prezența pe piața din România
    • 7 decembrie 2024
  • 4
    Târgul de Cariere | Cluj, primul pas spre o nouă poveste în plan profesional. Angajatorii prezenți oferă peste 2.500 de joburi
    • 18 noiembrie 2024
  • 5
    Connect&Grow by BNI Creativ, un eveniment de business networking dedicat antreprenorilor
    • 18 noiembrie 2024
Articole Recente
  • București și Ilfov, Cluj, Iași, Brașov și Timișoara, zonele cu cele mai multe joburi noi
    • 22 octombrie 2024
  • Cât câștigă angajații din sistemul privat de învățământ
    • 29 august 2024
  • Cum te ajută content marketing-ul să îți dezvolți afacerea
    • 27 iunie 2024
Categorii
  • Afterwork (195)
  • Angajatori (113)
  • Featured (383)
  • General (5)
  • Interviuri (197)
  • Opinii (4)
  • Știri (958)
  • Video (25)
about
Despre noi
www.allaboutjobs.ro este o platformă dedicată celor care doresc să se dezvolte profesional. Indiferent de domeniul de activitate sau de etapa profesională în care te ești, nevoia de dezvoltare ar trebui să fie continuă. Scopul nostru este de a te ține la curent cu tendințele de pe piața locurilor de muncă, din mediul universitar, dar și din cel antreprenorial.
Citește tot!
All About Jobs
  • Acasă
  • Știri
  • Angajatori
  • Interviuri
  • Video
  • Afterwork
The story behind the job

Input your search keywords and press Enter.