Dincolo de faptul că Târgul de Cariere aduce, la fiecare ediție, mii de locuri de muncă, organizatorii evenimentului vor să îl ducă la următorul nivel.
Mai exact, aceștia își doresc să fie alături de comunitatea creată în jurul Târgului de Cariere pe tot parcursul anului prin crearea de conținut video pentru blogul și pagina de Facebook a evenimentului. Materialele vor cuprinde răspunsuri la cele mai frecvente întrebări care pot apărea legate de locul de muncă și dezvoltarea profesională.
În plus, aceștia vor ca participanții la târg să fie nu doar persoane aflate în căutarea unui loc de muncă, ci și persoane care vor să înțeleagă mai bine piața locurilor de muncă.
„ Dacă vrei să te dezvolți, vrei să crești, vrei să vezi oportunitățile din piață, nu neapărat să pleci de la actualul angajator, poate vrei să vezi colaborări, vrem ca târgul să fie un mediu de conectare. Sigur, va rămâne partea de recrutare, este cea mai importantă, dar să existe și partea de conectare cu piața locurilor de muncă, de învățare, de profesionalizare și de networking.” a declarat Corina Brândușan, PR Târgul de Cariere.
Ce își doresc companiile
„ Descoperim în fiecare sezon care sunt problemele companiilor, cum putem să îi aducem la târg pe cei pe care și-i doresc. În principal, targetul nostru ca și candidați este format din tineri cu vârsta cuprinsă între 25-35/40 de ani, au studii superioare, fie finalizate, fie în curs.” a subliniat Corina Brândușan.
Evenimentul își dorește să atragă persoane dornice să se dezvolte profesional.
„ Târgul este dedicat persoanelor care nu au mentalitatea unui angajat clasic, este pentru cei care doresc să se dezvolte continuu, care au o dorință de a învăța.” a spus Corina Brândușan.
Domeniile din care provin angajatorii
„ O bună parte dintre angajatorii care participă la târgurile organizate de către noi sunt din domeniul IT, inginerie, dar și din domenii unde este necesară cunoașterea unor limbi străine.” a declarat Corina Brândușan.
În cadrul Târgului de Cariere, angajatorii pot afla direct de la candidați punctele lor forte și pasiunile lor.
„ Noi chiar le spunem companiilor că au oportunitatea de a comunica direct cu oamenii, diferită față de ceea ce pot afla din CV-uri. Când văd candidații față în față, când îi aud vorbim despre ceea ce fac, pot vedea pasiunea pe care ei o au pentru un domeniu. Contactul și impactul sunt diferite față de ceea ce poate comunica un CV.” a punctat Corina Brândușan.
Despre Târgul de Cariere
Târgul de Cariere a fost fondat în anul 2006, iar momentan se desfășoară în 7 orașe din țară și Republica Moldova cu nouă ediții, două fiind dedicate exclusiv recrutării de personal pentru companiile IT. Este vorba despre orașele: Cluj-Napoca, Iași, Sibiu, Brașov, Oradea, Tirgu Mureș și Chișinău.
Următoarea ediție a Târgului de Cariere va avea loc în 25-26 octombrie la Sala Polivalentă din Cluj-Napoca. În 25 octombrie, acesta va găzdui Atelierul Digital Google, în timp ce în 27-28 octombrie se va desfășura o ediție dedicată exclusiv recrutării de specialiști IT.