Planurile pentru 2017 ale Profi includ deschiderea a încă 200 de unități. Acest lucru presupune inclusiv recrutarea câtorva zeci de manageri de unități.
Pentru anul viitor „este bugetată o creştere cu 200 de unităţi a reţelei PROFI”, a declarat directorul general al Profi Rom Food, Daniel Cristea.
Mărirea echipei
Va fi nevoie atât de personal cu pregătire medie, dar și găsirea unor persoane pregătite pentru a conduce noile magazine.
„Nu cred că va fi neapărat o problemă de resurse umane această dezvoltare, pentru că noi avem, în plan intern, un sistem bine pus la punct pentru pregătirea viitorilor manageri. Pot da multe exemple de persoane care au urcat de la poziţii mai modeste la funcţia de manager de magazin”, a mai subliniat Daniel Cristea.
Magazinele de proximitate, piață în creștere
„Este încă loc destul de dezvoltare a pieţei, şi pentru magazinele mari – big box –, dar mai ales pentru cele de proximitate. Iar aceste unităţi mai mici, de cartier, aparţinând marillor lanţuri de retail, nu vin să le sufoce pe cele locale, deja existente, ci vin ca o completare. Este loc pentru toţi – şi pentru noi, şi pentru ei”, a afirmat Daniel Cristea. El este convins că micii retaileri din cartiere pot coexista cu micile unităţi deschise de marii retaileri, „tocmai pentru că aici nu e o concurenţă directă, ci o completare a ofertei”. „Acolo unde oferta este mare, serviciile sunt mai bune pentru consumatori; unde oferta este mai mică, până la urmă tot consumatorii au de suferit”, a mai spus Daniel Cristea.
Despre rețeaua de magazine
În cursul acestui an, PROFI a deschis 134 de magazine, marcând în decembrie atingerea pragului de 500 de unităţi. Momentan, rețeaua de magazine are aproape 11.000 de angajaţi.