All About Jobs
  • Acasă
  • Știri
  • Angajatori
  • Interviuri
  • Video
  • Afterwork
Categorii
  • Afterwork
  • Angajatori
  • Featured
  • General
  • Interviuri
  • Opinii
  • Știri
  • Video
  • Politică privind fișierele cookies
  • Despre noi
  • Contact
  • Politică privind fișierele cookies
  • Despre noi
  • Contact
527 Subscribers
13K Likes
16 Followers
All About Jobs

The story behind the job

All About Jobs
  • Acasă
  • Știri
  • Angajatori
  • Interviuri
  • Video
  • Afterwork
  • Afterwork
  • Știri

TeCOMM 2018: Într-o piață în care consumul este în creștere au magazinele online ceea ce trebuie pentru a fi în eCommerce?

  • Bianca Suciu Sharma
  • 2 august 2018
  • 3 minute de citit
Total
0
Shares
0
0
0
0
0
0
0

România înregistrează cea mai rapidă dezvoltare în eCommerce în ultimul an conform raportului eCommerce Europe, cu toate că un studiu ASE poziţionează România pe ultimul loc în Europa privind ponderea eCommerce în PIB şi în totalul retail-ului.

În egală măsură, piața se maturizează treptat, fiind țara în care 24% din cumpărătorii din Europa au făcut achiziții peste granițe. Piaţa de eCommerce din România a ajuns anul trecut la 2.8 miliarde de euro, urmând ca în 2018 să depășească valoarea de 3 miliarde de euro.

România, la o creștere a consumului fără precedent de la criza din 2008 până în prezent. Cum pot beneficia cei care vând în online de aceasta creștere?

Conform ZF, pe partea de utilizare a PIB, consumul a fost principalul motor al creşterii economice. Accentul pe consum (am avut o creştere a cifrei de afaceri în comerţ cu 11%) care a crescut graţie majorărilor salariale şi reducerilor de taxe, aduce oportunitati pentru retailerii care stiu cum să atragă clienții către magazinele lor.

În acest context TeCOMM ridică provocarea celor care fac comerț în online și totodată vine cu răspunsuri și soluții.

“Fiecare magazin online trebuie să țină pasul cu noutățile în industrie, să întâlnească posibili parteneri la evenimetele dedicate industriei. Modul în care achiziționăm produse s-a schimbat în ultimul deceniu. Alexa ne poate fi partener de cumpărături pentru un gadget nou, la fel cum Siri ne înțelege nevoile cât am clipi. Clienții sunt ușor distrași, nerăbdători, vor să economisească timp, bani și energie, ținând cont în același timp de o experiență excelentă în procesul de cumpărare. Călătoria către client nu mai este o pistă de la A la B, este un proces care îmbină online-ul și offline-ul.” declară Iulia Pascal, marketing manager TeCOMM eCommerce Conference&Expo de la Cluj-Napoca.

Evenimentul se desfășoară în perioada 9-10 noiembrie BT Arena din Cluj Napoca și aduce un nou format, adaptat pieței actuale de eCommerce. In cadrul TeCOMM, retailerii prezenți află de ce trebuie să țină cont pentru a atrage cat mai mulți clienți către magazinele lor și cum pot să își crească astfel business-urile online.

tecomm cover (1)

TeCOMM 2018 Cluj -Napoca: ce aduce nou această ediție?

Anul acesta, TeCOMM Cluj are o nouă structură (agenda). Cele două zile ale evenimentului includ zonă expozițională complexă, workshop-uri tehnice axate pe eCommerce, sesiuni de Masterclass AI&Big Data și RO Magento pentru developers, prezentările fiind susținute de speakeri naționali și internaționali care dau tonul în aceste domenii.

  • Main Stage cuprinde lansări de produse pentru industria de eCommerce, adresându-se în special proprietarilor de magazine online. În a doua zi a evenimentului, au loc prezentări keynotes livrate de către speakeri internaționali, informații utile care să prezinte noutățile din domeniu.
  • Nou: Ro Magento: Pentru a beneficia de potențialul maxim al comerțului online, este necesar ca investitorii să valorifice mai întâi de toate resursa umană. Evenimentul Ro Magento vine către developeri cu un format hands-on masterclass, care cuprinde o parte teroretică, precum și o parte de live code dedicată developerilor. Din aceeasi categorie, masterclass-ul AI & Big Data for developers este adresat arhitecților de software, managerilor tehnici, dezvoltatorilor de Inteligență Artificială și specialiștilor în data science.
  • Ecommerce Tracks. TeCOMM susține dezvoltarea continuă a magazinelor online prin furnizarea de conținut în cadrul workshop-urilor de marketing online, care au loc în ambele zile ale evenimentului. Prin participarea la aceste workshop-uri, profesioniștii în eCommerce primesc sfaturi și exemple concrete.
  • Zonă expozițională complexă: reprezintă o zonă excelentă pentru activări ale brandului, furnizorii noi, întâlniri 1 to 1, coffee talks, lansări de noi produse, interacțiune cu consumatorii, audit oferit magazinelor online și oportunități B2B pentru profesioniștii din domeniul eCommerce. Zona expo este deschisă pe parcursul ambelor zile ale evenimentului pentru toți cei care sunt interesați de eCommerce, accesul fiind gratuit.
  • Networking & Business Cocktail

TeCOMM

Evenimentul dedicat exclusiv industriei și comunității eCommerce oferă de peste 8 ani conținut de calitate, dar a creat și o comunitate formată din peste 2000 profesioniști în industrie.  Începând de astăzi, înscrierile pentru biletul Best-price se realizează pe site-ul oficial al evenimentului TeCOMM. Industria de comerț electronic are un potențial de creștere imens, atât din perspectiva pieței, cât și a resursei umane ce se formează în domeniu, iar cifrele au confirmat deja acest lucru. TeCOMM eCommerce Conference&Expo a reunit în ultimii 8 ani în Cluj-Napoca peste 2500 de participanţi și a inclus peste 350 de prezentări, workshop-uri şi dezbateri susținute de peste 300 de speakeri naţionali şi internaţionali. Companiile care sprijină și contribuie la industria de eCommerce sunt: Exponea, Netopia, DWF, C-Solution,  Emag Marketplace, Profitshare, Conectoo, iAgency, Gomag, Online Mastery.

COMENTARII:
Bianca Suciu Sharma

Mi-am început cariera de jurnalist în anul 2008. Am făcut parte din echipa Realitatea TV și, ulterior, din echipa Digi24. După acești ani în care am fost reporter, corespondent, realizator de emisiuni și prezentator de știri, am decis să mă îndrept înspre online unde am pus bazele www.allaboutjobs.ro. Ulterior, m-am specializat în employer&personal branding.

Related Topics
  • conferinta de comert online
  • ecommerce
  • Featured
  • TeCOMM Cluj
Articol precedent
  • Interviuri
  • Știri

De la cercetător, la antreprenor: Povestea de succes a Biancăi Pop, care a cucerit piaţa de cosmetice din România

  • Bianca Suciu Sharma
  • 20 iulie 2018
Citește
Următorul articol
  • Afterwork
  • Știri

Studiu FSPAC-UBB: Clujenii sunt mulţumiţi de felul în care trăiesc şi de evenimentele culturale din oraş

  • Bianca Suciu Sharma
  • 8 august 2018
Citește
Poate vrei să citești și
Citește

Concurența crescută și factorii geopolitici influențează strategiile top managementului și pot încetini dezvoltarea companiilor

Citește

83% dintre angajați primesc beneficii extrasalariale în compania pentru care lucrează

Citește

Grupul Busch, unul dintre cei mai mari producători din lume de soluții complete de vacuum, își extinde prezența pe piața din România

Citește

Târgul de Cariere | Cluj, primul pas spre o nouă poveste în plan profesional. Angajatorii prezenți oferă peste 2.500 de joburi

Citește

Connect&Grow by BNI Creativ, un eveniment de business networking dedicat antreprenorilor

Citește

București și Ilfov, Cluj, Iași, Brașov și Timișoara, zonele cu cele mai multe joburi noi

Citește

Cât câștigă angajații din sistemul privat de învățământ

Citește

Studiu: 26% dintre angajați și candidați primesc cel puțin o ofertă nouă de job în fiecare lună

Top articole
  • 1
    Concurența crescută și factorii geopolitici influențează strategiile top managementului și pot încetini dezvoltarea companiilor
    • 8 aprilie 2025
  • 2
    83% dintre angajați primesc beneficii extrasalariale în compania pentru care lucrează
    • 8 aprilie 2025
  • 3
    Grupul Busch, unul dintre cei mai mari producători din lume de soluții complete de vacuum, își extinde prezența pe piața din România
    • 7 decembrie 2024
  • 4
    Târgul de Cariere | Cluj, primul pas spre o nouă poveste în plan profesional. Angajatorii prezenți oferă peste 2.500 de joburi
    • 18 noiembrie 2024
  • 5
    Connect&Grow by BNI Creativ, un eveniment de business networking dedicat antreprenorilor
    • 18 noiembrie 2024
Articole Recente
  • București și Ilfov, Cluj, Iași, Brașov și Timișoara, zonele cu cele mai multe joburi noi
    • 22 octombrie 2024
  • Cât câștigă angajații din sistemul privat de învățământ
    • 29 august 2024
  • Cum te ajută content marketing-ul să îți dezvolți afacerea
    • 27 iunie 2024
Categorii
  • Afterwork (195)
  • Angajatori (113)
  • Featured (383)
  • General (5)
  • Interviuri (197)
  • Opinii (4)
  • Știri (958)
  • Video (25)
about
Despre noi
www.allaboutjobs.ro este o platformă dedicată celor care doresc să se dezvolte profesional. Indiferent de domeniul de activitate sau de etapa profesională în care te ești, nevoia de dezvoltare ar trebui să fie continuă. Scopul nostru este de a te ține la curent cu tendințele de pe piața locurilor de muncă, din mediul universitar, dar și din cel antreprenorial.
Citește tot!
All About Jobs
  • Acasă
  • Știri
  • Angajatori
  • Interviuri
  • Video
  • Afterwork
The story behind the job

Input your search keywords and press Enter.