Vacanţele în ţară, tichetele cadou, cursurile de dezvoltare şi de limbi străine, precum şi pachetele la spa şi wellness au fost cele mai mult oferite beneficii de către angajatori, arată un studiu Benefit Online.
Beneficiile oferite de Paște
Sărbătoarea de Paște a fost momentul în care o parte dintre angajatorii români și-au arătat aprecierea față de echipele lor. Modurile în care au făcut-o diferă de la o companie la alta.
În acest sens, Stelian Bogza, co-fondator al Benefit Online, a declarat: „Am avut un angajat care a cheltuit 6.000 de lei pentru o vacanţă în România, fiind şi cel mai scump beneficiu achiziţionat până acum prin platforma noastră. Totodată, analiza de pe platforma de beneficii arată că circa 40% din angajaţii care primesc bugete lunare de la angajatori îşi păstrează sumele minimum două luni pentru a le cheltui în anumite ocazii speciale, cum este şi perioada Paştelui“.
Potrivit aceluiași studiu, valoarea medie a bugetului de beneficii este de 350 de lei pentru un angajat pe lună.
Alte beneficii alese de angajaţi în acestă perioadă au fost voucherele cadou de la diverşi retaileri, produsele electronice şi gadgeturi, abonamente la fitness sau vouchere de tratamente stomatologice.
Despre platforma Benefit Online
Benefit Online este o platformă unde angajaţii îşi pot alege singuri beneficiile pe care să le primească lunar, în funcţie de nevoile individuale şi de bugetul pe care îl pune la dispoziţie compania pentru care lucrează.
În 2015, compania care administrează platforma a avut o cifră de afaceri de 1,5 milioane de lei, în timp ce valoarea beneficiilor puse la dispoziţia angajaţilor de către companii prin platforma online a fost de aproximativ 10 milioane de lei (peste 2,4 milioane de euro).