Lasselsberger Ceramics România, deținătorul brandului CESAROM și unicul producător local de plăci ceramice, anunță lansarea ARdesigner, o aplicație web bazată pe tehnologia realității augmentate. Aceasta funcționează pe conceptul unei „cabine de probă” virtuale, unde utilizatorii au posibilitatea de a vizualiza gresia și faianța CESAROM în propria încapere. Astfel, clienții interesați de achiziția de plăci ceramice din portofoliul companiei pot amenaja în doar câteva secunde cum ar arăta spațiile proprii placate în orice combinație de gresie și faianță. Disponibilă în variantă mobile sau desktop, ARdesigner poate fi accesată direct din browser, fără a mai necesita instalarea unei aplicații.
ARdesigner oferă utilizatorilor opțiunea de a descărca și salva oricâte proiecte pe propriul dispozitiv și chiar de a-l trimite celor cu care iau deciziile de amenajare. Tot din secțiunea ARdesigner, la finalul simulării, clienții pot afla disponibilitatea de cumpărare și pot localiza partenerii CESAROM de la care pot achiziționa modelele de gresie și faianță pentru care au optat în proiectele lor.
În cadrul aplicației, utilizatorii au la dispoziție sute de produse CESAROM, inclusiv colecțiile nou lansate anul acesta, dar și filtre în funcție de tipul de placă (gresie, faianță sau mozaic), design (piatră, lemn, ciment), culoare sau spațiu, pentru o experiență intuitivă. De asemenea, aceștia pot face oricâte modificări spațiului ales și pot schimba produsele pe care doresc să le integreze în doar câteva secunde.
„Aplicația se adresează atât persoanelor care renovează sau finisează un apartament sau o casă, dar și proiectelor rezidențiale sau comerciale. De asemenea, retailerii parteneri CESAROM pot beneficia de avantajele ARdesigner, întrucât clienții acestora pot scana codul QR ARdesigner care duce utilizatorul direct în aplicație. Acest cod este semnalat la raft și în cataloagele CESAROM disponibile în orice magazin partener din România.
Printr-un proces foarte simplu și intuitiv, bazat pe tehnologia realității augmentate, orice român isi poate îmbraca pereții și pardoselile cu plăci ceramice CESAROM și, de asemenea, află de unde pot cumpăra modelele selectate. Cu noua aplicație, utilizatorii economisesc timp și bani deoarece orice modificare de proiect în ARdesigner este gratuită, iar atunci când ajung în magazin știu exact ceea ce își doresc să cumpere”, a declarat Andreea Bodola, Director de Marketing al Lasselsberger Ceramics România.
Pentru a parcurge acest proces, utilizatorii trebuie să intre pe website-ul CESAROM, să acceseze secțiunea ARdesigner, unde pot încărca o fotografie cu încăperea dorită sau pot folosi un ambient presetat. În cazul fotografiei încărcate de utilizator, aplicația recunoaște în doar câteva secunde pereții și pardoseala. Ulterior, utilizatorii pot selecta din sute de modele de gresie și faianță CESAROM pana când își găsesc combinația, culorile sau modelele favorite.
Modelele de gresie și faianță din portofoliul companiei sunt disponibile în rețelele distribuitorilor specializați din toată țara, în rețelele de bricolaj precum Ambient, Dedeman, Hornbach, Leroy Merlin, dar și în magazinele proprii CESAROM din Cluj-Napoca și București.
Despre CESAROM
CESAROM, liderul pieţei româneşti de gresie şi faianţă este unul dintre brandurile cu tradiţie din România, având o istorie de 60 de ani. CESAROM se produce in fabrica Sanex SA din Cluj-Napoca, companie care a devenit, începând cu anul 2004, membră a grupului austriac Lasselsberger GmbH, lider in producţia europeană de plăci ceramice (gresie, faianţă şi decoruri ceramice).
În prezent, capacitatea totală de producţie din cadrul fabricii Sanex SA din Cluj-Napoca se ridică la peste 8 milioane de metri pătraţi anual, SANEX SA comercializând o gamă variată de modele de gresie, faianţă şi plăci decor. Toate colecţiile CESAROM pot fi vizualizate pe www.cesarom.ro.