Din luna ianuarie, Kaufland România are un nou director de Achiziții Non-Food. Dan Alexandru Olaru are o solidă experiență de peste 10 ani în compania Kaufland România, în domeniul achizițiilor. El vine la conducerea departamentului Non-Food al companiei, funcție pe care o preia de la Maria Movileanu.
Caracterizat de inițiativă și cu un spirit inovator, a început cariera la Kaufland România și, timp de un deceniu, Dan Alexandru Olaru a ocupat pe rând toate pozițiile din cadrul departamentului de Achiziții, bucurându-se de o evoluție organică. Astfel, a obținut cunoștințe din întregul domeniu, iar în același timp și-a dezvoltat abilitățile de lider și s-a remarcat prin responsabilitate, organizare și spirit de echipă.
A început în departamentul Food – Lactate și congelate, respectiv Carne și a continuat să avanseze. Înainte să preia funcția de Director Non-Food, a ocupat timp de câțiva ani poziția de Senior Buyer Electro/Auto/DIY/Multimedia. Dan Alexandru Olaru este absolvent al Academiei de Studii Economice, deține un master în Comunicarea în business în engleză și vorbește trei limbi străine, printre care franceza și germana.
„Ca Director Non-Food al Kaufland România, principalul meu obiectiv continuă abordarea strategică a companiei: creșterea gradului de satisfacție a clienților. Mă bucur să fiu parte din povestea de succes al celui mai mare retailer, dar mai ales că mă bazez pe o echipă ambițioasă, cu rezultate remarcabile. Voi putea folosi toate cunoștințele acumulate aici pentru a susține noile proiecte ale companiei. Ca atare, este o onoare și o provocare pentru mine să conduc departamentul de Non-Food, dar și o nouă etapă profesională care îmi va permite implementarea ideilor de dezvoltare a Kaufland România”, declară Dan Alexandru Olaru.
Despre Kaufland România
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.270de magazine în 7 țări și o rețea de 120 de magazine în România.
În 2017, Kaufland România a primit pentru a doua oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață.