Trainingurile și oportunitățile de evoluție în carieră oferite de JYSK sunt principalele atuuri ale companiei. Asta demonstrează un chestionar în care potențialii angajați și angajații au răspuns la întrebarea legată de ce apreciază la acest mediu profesional. Cei din extern sunt atrași și de calitatea lui agreabilă, iar cei din intern vor să își dezvolte cariera și pun punctul pe cele mai atrăgătoare traininguri: de motivare, de leadership și de vânzări.
În această toamnă, retailerul european de mobilă și de decorațiuni interioare JYSK România, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, a demarat o campanie dedicată atragerii noilor angajați și retenției celor existenți: “Joburi pe stil scandinav”. În acest context, compania a analizat în octombrie 2018 percepția angajaților și a potențialilor angajați asupra mediului profesional din JYSK România. Chestionarul a fost realizat în mediul online.
“Campania «Joburi pe stil scandinav» are deja un impact vizibil. Potențialii angajați știu din ce în ce mai bine că în compania noastră găsesc și oportunități de dezvoltare profesională, și un mediu prietenos. În ceea ce îi privește pe angajații noștri, sondajele interne confirmaseră deja că au un grad mare de satisfacție, însă acest chestionar demonstrează și că programele de dezvoltare și trainingurile sunt motivante“, afirmă Simona Carp, HR Manager JYSK România și Bulgaria.
Din exterior, mediul profesional din JYSK este perceput drept prietenos, cu multe oportunități și relaxat. Cele mai dorite beneficii sunt mediul de lucru plăcut (70.69%), trainingurile și oportunitățile de dezvoltare (60.34%) și tichetele de masă și cele de vacanță (44.83%). Dintre programele de dezvoltare, cele mai atrăgătoare pentru potențialii angajați sunt planul de dezvoltare individuală, motivarea angajaților și leadershipul. Cât despre traininguri, cel mai popular este acela de comunicare eficientă cu clienții, urmat de cele de caracteristici ale produsului și de vânzări. Cel mai râvnit job este acela de asistent de vânzări (42.86%).
În ceea ce îi privește pe angajații JYSK, ei s-au declarat extrem de interesați de evoluția în carieră (97.73%). Trainingurile preferate sunt cele de motivare a angajaților (72.09%), urmate de acelea de leadership (67.44%) și de vânzări (62.79%). Pe o scară de la 1 la 100, angajații JYSK au dat nota medie de 89 când au fost întrebați dacă trainingurile parcurse până acum în companie îi ajută în carieră.
Printre beneficiile oferite angajaților de la JYSK se numără asigurarea medicală privată, tichetele de vacanță care, în funcție de vechimea în companie, pot ajunge până la 1500 de lei, trainingurile, tichetele de masă, cafea și fructe zilnic, un tort cu ocazia aniversării și o petrecere tematică anuală la care participă angajații din toată țara. Politica de beneficii este actualizată regulat în funcție de nevoile și feedback-ul angajaților.
Despre JYSK
JYSK este unul dintre cei mai importanți retaileri de mobilă și decorațiuni interioare din Europa, cu afaceri anuale de peste 2,5 miliarde de euro. Grupul desfășoară operațiuni în 51 de țări, are peste 20.000 de angajați și peste 2500 de magazine.
Retailerul danez de mobilă și decorațiuni interioare comercializează o gamă variată de produse pentru casă și grădină la o calitate ridicată și la cel mai redus preț. Sub deviza “Sleeping and Living”, magazinele JYSK oferă tot ce este necesar în casă pentru viața de zi cu zi, de la mobilier de interior și de grădină până la lenjerii de pat, perne, obiecte decorative și de iluminat.
JYSK a intrat pe piața din România în 2007, odată cu inaugurarea primului magazin la Oradea. În această toamnă, compania aniversează 11 ani de când activează în Romînia, moment marcat printr-o campanie specială. Rețeaua numără în prezent 66 de magazine.