All About Jobs
  • Acasă
  • Știri
  • Angajatori
  • Interviuri
  • Video
  • Afterwork
Categorii
  • Afterwork
  • Angajatori
  • Featured
  • General
  • Interviuri
  • Opinii
  • Știri
  • Video
  • Politică privind fișierele cookies
  • Despre noi
  • Contact
  • Politică privind fișierele cookies
  • Despre noi
  • Contact
527 Subscribers
13K Likes
16 Followers
All About Jobs

The story behind the job

All About Jobs
  • Acasă
  • Știri
  • Angajatori
  • Interviuri
  • Video
  • Afterwork
  • Afterwork
  • Știri

De ce trebuie să țină cont un magazin online în 2018?  4 elemente esențiale în eCommerce prezentate la TeCOMM

  • Bianca Suciu Sharma
  • 25 ianuarie 2018
  • 4 minute de citit
Total
0
Shares
0
0
0
0
0
0
0

Comerțul online din România este estimat în anul 2018 la peste 3 miliarde de euro, cu 30% mai mult decât anul precedent, afirmă eCommerce Foundation. O piață care trece zilnic prin schimbări care au la bază comportamentul consumatorului, dar și automatizări care permit o mai mare eficientizare a procesului de cumpărare. Zilnic, proprietarii de magazine online se lovesc de provocări și situații care le arată cât e de important să fie la curent cu toate tool-urile, informațiile reale din industrie și mijloacele care să-i ajute să-și dezvolte afacerea.

În eCommerce, se mizează pe tehnologii avansate, capabile să personalizeze experiența fiecărui client în parte. Magazinele online trebuie să țină pasul cu cele mai noi tehnologii de optimizare, iar anul 2018 anunță o serie nouă de trenduri în eCommerce-ul din România.

1.Inteligența Artificială

Prezentă și stabilă în ultimii ani în toate industriile, inteligența artificială redefinește procesul de eCommerce. Marketingul bazat pe analiza datelor de către algoritmii deep learning poate estima valoarea coșului de cumpărături și nu numai.

Un astfel de exemplu este matricea de Inteligență Artificială Cognitivă creată de Retargeting.biz, care se va lansa oficial în cadrul TeCOMM eCommerce Conference&Expo.  Aceasta permite analiza comportamentului colectiv, crearea unor ipoteze privind produsele recomandate și validarea sau invalidarea ipotezelor respective. Practic, se atinge aspectul esențial pentru orice proprietar de magazine online: direcționarea clienților spre finalizarea mai multor tranzacții și personalizarea site-ului nu doar item to item (la nivel de produse) cât și item to user (la nivel de produse și de profil al clientului).

“Suntem prima companie din Romania care implementează Inteligenta Artificiala congitivă pentru recomandarea de produse, ce ne permite să identificăm cu o acuratețe de peste 80% care sunt produsele pe care un vizitator le va cumpăra – în mai puțin de 5 clickuri pe site”, declară Rareș Bănescu, CEO Retargeting.Biz, care va fi prezent în cadrul TeCOMM eCommerce Conference&Expo în 7-8 martie.

Rares Banescu - Retargeting.Biz

 

2.Marketerii de top încheie parteneriate cu Google

În ziua de astăzi, consumatorii se așteaptă să primească ajutor specializat la orice pas. Informația are puterea de a aduce sau a pierde clienți, iar Google este locul către care oamenii gravitează pentru ajutor specializat. Marketeri de top fac parteneriate cu Google ca modalitate de a câștiga inimile consumatorilor și de a rămâne în mintea acestora.

Pe scena TeCOMM urcă Marcin Misztal, Head of Channel Partnerships Development CEE @ Google Marketing Solutions care vorbeste despre marketing în era asistenței.

Marcin Misztal - Google

Marcin a ocupat timp de 6 ani rolul de consultant la The Boston Consulting Group și A.T. Kearney, iar de 4 ani ajută partenerii Google să dezvolte soluții de afacere unice și accesibile în digital advertising prin integrarea AdWords în ofertele lor de produs.

3.Add-uri pe produsele adăugate în coș sau pe produsele de cross-sell, ceea ce în Romania nu se puteau realiza până în acest moment, din cauza limitărilor tehnice.

“Implementarea în Google cât și Facebook pe API pentru reclame create dinamic și personalizat oferă access la câteva features noi cum ar fi optimizarea în timp real a reclamelor după parametri ca ROI sau CPA” declară Rareș Bănescu.

4.Creșterea vânzărilor prin lookalike audience

Fiecare magazin online are ca obiectiv vânzări mai mari și cât mai mulți clienți finali. Audiențele asemănătoare ajută magazinele online să ajungă la persoane care sunt similare sau asemănătoare cu audiențele care sunt deja interesate de businessul lor.

În cadrul evenimentului TeCOMM proprietarii de magazinele online află cum pot crește rata de conversie a vizitatorilor și a clienților existenți ai magazinului astfel încât să își crească atât veniturile cât și ROI-ul generat alături de Kiril Dinov, Chief Business Development Officer la Retargeting.Biz

Kiril Dinov - Retargetig Biz

 

În ultimii 6 ani, Kiril a deținut rolul de Marketing și Country Manager pe varii proiecte pentru regiunea CEE cum ar fi Stilago by Studio Moderna, FashionGroup, Click4Fashion by Massimo Plus, Tempo Stores și multe altele. Din 2016, Kiril activează ca International Business Developer pentru Retargeting.Biz

Printre profesioniștii eCommerce care au confirmat prezența în cadrul noii ediții a evenimentului TeCOMM se află reprezentanți eBay, Google, CitiBank, Exponea precum și reprezentanți a celor mai importante magazine online din România.

TeCOMM, evenimentul premium de eCommerce

Industria de comerț electronic are un uriaș potențial de creștere, atât din perspectiva pieței, cât și a resursei umane ce se formează în domeniu, iar cifrele confirmă acest lucru. TeCOMM eCommerce Conference&Expo a reunit în ultimii 7 ani peste 2500 de participanţi și a inclus peste 300 de prezentări, workshop-uri şi dezbateri susținute de peste 350 de speakeri naţionali şi internaţionali.

Cea de-a 11-a ediție TeCOMM eCommerce Conference & Expo powered by Retargeting.Biz  va avea loc în 7-8 martie la Radisson Blu Hotel***** din București.

Proiectul Retargeting.Biz a fost lansat în 2013 având sedii în Los Angeles și București și este un software care ajută magazinele online să comunice în mod automat cu fiecare client al lor. Software-ul învață din acțiunile vizitatorilor și trimite mesaje personalizate pe baza călătoriei lor în magazinul online, oferind astfel motivația să finalizeze tranzacția.

Înscrierile au început pe website-ul oficial al evenimentului: bucharest.tecomm.ro.

Companiile care sprijină și contribuie la industria de eCommerce sunt: Retargeting.biz, CitiBank, Exponea, Netopia MobilPay, proClick, ContentSpeed, MReady, Mxhost, CustomSoft.

 

COMENTARII:
Bianca Suciu Sharma

Mi-am început cariera de jurnalist în anul 2008. Am făcut parte din echipa Realitatea TV și, ulterior, din echipa Digi24. După acești ani în care am fost reporter, corespondent, realizator de emisiuni și prezentator de știri, am decis să mă îndrept înspre online unde am pus bazele www.allaboutjobs.ro. Ulterior, m-am specializat în employer&personal branding.

Related Topics
  • comert online
  • conferinta de comert online
  • Featured
  • TeCOMM Bucuresti
Articol precedent
  • Știri

Găsește-ți jobul potrivit cu Rulla și All About Jobs

  • Bianca Suciu Sharma
  • 24 ianuarie 2018
Citește
Următorul articol
  • Afterwork
  • Știri

Agile HR construiește valori între business, clienți și angajați

  • Bianca Suciu Sharma
  • 1 februarie 2018
Citește
Poate vrei să citești și
Citește

Concurența crescută și factorii geopolitici influențează strategiile top managementului și pot încetini dezvoltarea companiilor

Citește

83% dintre angajați primesc beneficii extrasalariale în compania pentru care lucrează

Citește

Grupul Busch, unul dintre cei mai mari producători din lume de soluții complete de vacuum, își extinde prezența pe piața din România

Citește

Târgul de Cariere | Cluj, primul pas spre o nouă poveste în plan profesional. Angajatorii prezenți oferă peste 2.500 de joburi

Citește

Connect&Grow by BNI Creativ, un eveniment de business networking dedicat antreprenorilor

Citește

București și Ilfov, Cluj, Iași, Brașov și Timișoara, zonele cu cele mai multe joburi noi

Citește

Cât câștigă angajații din sistemul privat de învățământ

Citește

Studiu: 26% dintre angajați și candidați primesc cel puțin o ofertă nouă de job în fiecare lună

Top articole
  • 1
    Concurența crescută și factorii geopolitici influențează strategiile top managementului și pot încetini dezvoltarea companiilor
    • 8 aprilie 2025
  • 2
    83% dintre angajați primesc beneficii extrasalariale în compania pentru care lucrează
    • 8 aprilie 2025
  • 3
    Grupul Busch, unul dintre cei mai mari producători din lume de soluții complete de vacuum, își extinde prezența pe piața din România
    • 7 decembrie 2024
  • 4
    Târgul de Cariere | Cluj, primul pas spre o nouă poveste în plan profesional. Angajatorii prezenți oferă peste 2.500 de joburi
    • 18 noiembrie 2024
  • 5
    Connect&Grow by BNI Creativ, un eveniment de business networking dedicat antreprenorilor
    • 18 noiembrie 2024
Articole Recente
  • București și Ilfov, Cluj, Iași, Brașov și Timișoara, zonele cu cele mai multe joburi noi
    • 22 octombrie 2024
  • Cât câștigă angajații din sistemul privat de învățământ
    • 29 august 2024
  • Cum te ajută content marketing-ul să îți dezvolți afacerea
    • 27 iunie 2024
Categorii
  • Afterwork (195)
  • Angajatori (113)
  • Featured (383)
  • General (5)
  • Interviuri (197)
  • Opinii (4)
  • Știri (958)
  • Video (25)
about
Despre noi
www.allaboutjobs.ro este o platformă dedicată celor care doresc să se dezvolte profesional. Indiferent de domeniul de activitate sau de etapa profesională în care te ești, nevoia de dezvoltare ar trebui să fie continuă. Scopul nostru este de a te ține la curent cu tendințele de pe piața locurilor de muncă, din mediul universitar, dar și din cel antreprenorial.
Citește tot!
All About Jobs
  • Acasă
  • Știri
  • Angajatori
  • Interviuri
  • Video
  • Afterwork
The story behind the job

Input your search keywords and press Enter.