Decoratorul clujean Genoveva Hossu a fost desemnată primul ambasador al brandului german de textile decorative de lux, JAB Anstoetz în România. Anunţul a fost făcut în cadrul unui eveniment inedit, un duplex Cluj-Bucureşti “Fully Booked”, transmis în direct pe internet.
Două business-uri, lansate în paralel
În paralel, Genoveva Hossu şi-a lansat două showroom-uri în aceeaşi zi, în acelaşi timp, în două oraşe diferite, evenimentul de lansare constând în două cine interactive, pregătite de Chef Adi Hădean, respectiv Chef Ciprian Tătaru.
Această lansare nonconformistă și creativă a marcat, practic, două colaborări inedite ale decoratorului Genoveva Hossu: un showroom de design interior INGENO la Cluj și un flagship store JAB Anstoetz la București, acesta din urmă reprezentând o colaborare cu Ioana Santagiuliana.
Dacă showroom-ul din Cluj prezintă produse ale mai multor branduri reprezentative la nivel mondial (JAB Anstoetz, Designers Guild, Ralph Lauren, Christian Lacroix, Christian Fischbacher, Nina Campbell, Wall&Deco, Grange, Arte, Orac, Vesoi, etc.), cel de la București se axează pe colecțiile recente și integrale ale brandului german de textile decorative de lux, JAB Anstoetz. Lansat în sistem de parteneriat între Genoveva Hossu și Ioana Santagiuliana, reprezentant al unor mărci de lux din Italia, cum ar fi Subzero, Wolf,Fendi Casa, Bentley Home, Valcucine, Trussardi și altele, showroom-ul din București e adresat clienților din segmentul high-end, orientați spre lux și extravaganță.
Showroom-ul din Cluj-Napoca
Despre showroom-ul din Cluj, decoratoarea Genoveva Hossu afirmă: “Mi-am dorit să transpun clienții într-un univers plin de culoare, care depășește limitele unui simplu sediu al unei firme de design. E un “laborator creativ” – așa îmi place să-l numesc, în care folosesc, pe post de ustensile, sute de cataloage de tapet, mostre de materiale și decorațiuni regăsite în colecțiile celor mai renumite branduri la nivel mondial, la care se adaugă o frumoasă colecție de mobilier, creată în atelierele INGENO&Partners”.
Datorită conceptului unic al celor două showroom-uri și a extinderii filosofiei “Decorating Life” (filosofia INGENO), clienții vor putea experimenta o schemă unică de cumpărare a serviciilor de design interior. Atât la Cluj, cât și la București, parcursul clientului în showroom transpune gradual experiența decorării unui spațiu, în timp ce scoate în valoare toată gama produselor expuse.