GSK Consumer Healthcare, recunoscut drept unul dintre cei mai buni angajatori din România: implicarea angajaților este un indicator al succesului companiei

0

GSK Consumer Healthcare a obținut titlul de Cel mai bun angajator din România în 2018, în urma unui sondaj al companiei independente de consultanță Aon Romania.

Acest sondaj anual a fost conceput pentru a măsura implicarea angajaților din diferite companii din România în patru domenii – leadership, brandul de angajator, performanţa companiei și implicarea per total. Angajații au răspuns în mod voluntar și anonim la întrebările din sondaj. Ei au acordat note în funcție de cât de mulțumiți sunt de liderii companiei, de câtă încredere au în echipă, cum le sunt recunoscute meritele, ce oportunități de carieră și beneficii există.

Potrivit sondajului, GSK Consumer Healthcare a obținut un punctaj de 94% în ceea ce privește implicarea angajaților, cel mai mare scor primit de o companie care a participat la studiu. Punctajul este cu 10 procente mai mare decât media celor mai buni angajatori din 2015 – 2017 și cu mult peste media locală a implicării de 63%.

„Suntem încântați că am fost recunoscuți ca unul dintre cei mai buni angajatori din România, ceea ce confirmă că angajații noștri sunt mândri și bucuroși că lucrează la GSK Consumer Healthcare. Viziunea noastră de a fi un angajator modern porneşte de la convingerea că trebuie să fim noi înșine, să ne simțim bine și să evoluăm profesional. De aceea, implicarea angajaților este chiar un indicator al succesului nostru ca business şi ne determină să căutăm constant modalităţi prin care toţi membrii echipei să se simtă bine şi să fie fericiți la job”, a declarat Nigel Stephenson, General Manager al GSK Consumer Healthcare Romania & Balkans.

Pornind de la această viziune modernă despre business, GSK Consumer Healthcare derulează în România 17 programe care să susțină starea de bine a angajaților, dezvoltarea lor, cultura echipei și un mediu de lucru plăcut.

„Angajaţii sunt pe primul loc în tot ceea ce facem, de aceea implicarea acestora este un obiectiv al întregii organizații. Scopul GSK Consumer Healthcare de a ajuta consumatorii să aibă grijă de sănătatea lor de zi cu zi începe cu noi înșine, cu alocarea resurselor necesare pentru starea noastră de bine, cu un program flexibil care să ne permită să gestionăm toate rolurile din viața noastră, și cu sprijin continuu pentru a construi cariere de succes. Filosofia că toți merităm să fim fericiți la job este cea care a susținut de-a lungul timpului implicarea angajaților și performanţa echipei”, a afirmat Eliza Pîrăianu, HR Manager GSK România.

GSK Consumer Healthcare a mai primit şi în anul 2014 titlul de Cel mai bun Angajator, în urma studiului realizat de Aon România.

Despre GSK Consumer Healthcare

GSK este o companie globală de sănătate bazată pe ştiinţă, dedicată îmbunătățirii calității vieții oamenilor, pentru a-i ajuta să realizeze mai multe, să se simtă mai bine și să trăiască mai mult. La nivel global, GSK deține trei business-uri: medicamente eliberate cu prescripţie medicală, vaccinuri și produse pentru îngrijirea sănătăţii.

GSK Consumer Healthcare este una dintre cele mai mari companii de produse pentru îngrijirea sănătăţii din lume. Deținem unele dintre cele mai cunoscute mărci din lume, printre care Sensodyne, Voltaren, parodontax, Panadol, Corega și Theraflu. Aceste mărci de succes sunt prezente în peste 100 de țări din întreaga lume, fiind definite de pasiunea noastră pentru calitate şi bazate pe știință. Ele sunt inspirate de dorințele și nevoile reale ale milioane de oameni din întreaga lume care intră în farmacii, supermarket-uri sau online pentru a alege aceste brand-uri.

GSK Consumer Healthcare România are o amploare semnificativă în regiunea CEE, cu o rată medie de creştere anuală de două cifre în ultimii trei ani (CAGR 2018 vs. 2015), determinată în general de abordarea strategică în categorie, interesul crescut al consumatorilor pentru propria sănătate și de inovațiile aduse pe piața locală.

Suntem un partener constant al comunității din România, cu investiții de peste un milion de euro în programe de sănătate și educație, Zâmbește România fiind cea mai mare și importantă campanie pe termen lung.

Pentru mai multe informații despre compania locală, vizitați ro.gsk.com. Pentru a afla mai multe despre platforma de educație pentru sănătate orală, accesați zambesteromania.ro.

COMENTARII: