All About Jobs
  • Acasă
  • Știri
  • Angajatori
  • Interviuri
  • Video
  • Afterwork
Categorii
  • Afterwork
  • Angajatori
  • Featured
  • General
  • Interviuri
  • Opinii
  • Știri
  • Video
  • Politică privind fișierele cookies
  • Despre noi
  • Contact
  • Politică privind fișierele cookies
  • Despre noi
  • Contact
527 Subscribers
13K Likes
16 Followers
All About Jobs

The story behind the job

All About Jobs
  • Acasă
  • Știri
  • Angajatori
  • Interviuri
  • Video
  • Afterwork
  • Afterwork
  • Știri

HR Summit Timișoara: Managementul Departamentului de Resurse Umane, employee engagement și strategii de motivare a angajaților

  • Bianca Suciu Sharma
  • 4 mai 2017
  • 4 minute de citit
Total
0
Shares
0
0
0
0
0
0
0

Cum trasăm strategiile într-o companie? Cât valorează interacțiunea cu top managementul și cum eficientizăm acest proces? Devine HR-ul un business-maker? Cum identificăm și dezvoltăm managerii viitorului? Care sunt direcțiile în procesul de motivare al angajaților? La astfel de întrebări și nu numai, oferă răspunsuri concrete și soluții practice reprezentanții companiilor de renume precum: Rolls Royce,  Hart Consulting, Great People Inside România, Altex, Consulteam sau Romanian Software.

Noi modele de leadership adaptate dupa modelul VUCA

„Lumea muncii se află în continuă schimbare, iar în ziua de astăzi singura certitudine este incertitudinea. Pentru a putea face față noilor provocări din câmpul muncii, liderii trebuie să descopere, să înțeleagă și să se adapteze mediului VUCA (Volatile | Uncertain, Complex | Ambiguous – Volatil | Nesigur | Complex | Ambiguu)”, a declarat Doru Dima, CEO si CPO International al Great People Inside. Modelul VUCA devine un acronim managerial la modă în domeniul resurselor umane și tocmai despre asta și ce înseamnă modelul VUCA va discuta Doru Dima la Conferința de Resurse Umane, care are loc în perioada 17-18 mai, la Timișoara.

Doru Dima - CEO Great People Inside

„România suferă de o lipsă acută de manageri eficienţi. Companiile promovează oamenii în funcţii de conducere, dar aceştia sunt lăsaţi să înveţe singuri ce au de făcut, copiind eventual ce au văzut la managerul anterior. Am evaluat 600 de manageri prin simularea deciziilor manageriale şi notarea lor pe o scară de la 1 la 5. Doar 2% dintre ei au ajuns la 3,5 puncte. Deci doar 10 oameni au reuşit să fie încadraţi ca «buni»”, completează Doru.

Engagementul la locul de muncă, prin prisma Altex România

Engagement and grandma’s cookies este tematica pe care Gabriela Niță, HR Manager Altex Logistic & Distribution o dezbate în cadrul HR Summit Timișoara. După 4 ani în cercetare în domeniul educației și un master în management, Gabriela și-a început cariera de trainer și consultant, alături de companii precum: DHL, Parmalat, EON Moldova, EGGER, Medicover, Sover Optica, Ambient. Experiența în Resurse Umane și-a completat-o activând în calitate de Training Manager și HR Manager în diverse industrii (IT, media sau consultant) și observând astfel nevoile de HR ale unui business din interiorul său.

Gabriela Nita, HR Manager Altex Logistic Distribution

Cu o experienta de 17 ani în resurse umane, Gabriela a susținut peste 600 zile de training, a implementat peste 100 de planuri de dezvoltare pentru middle și top management, coordonând teambuilding-uri, implementând sisteme de evaluarea performanțelor. În cadrul Conferinței de Resurse Umane HR Summit Timișoara, Gabriela Niță discută despre engagement la locul de muncă.

Companiile IT preferă să recruteze juniori, pe care să îi crească și să îi dezvolte

„Inventivitatea la capitolul beneficii a atins cote spectaculoase. Atâta timp cât bugetele pentru salarii cresc cu 5%, beneficiile sunt singurul instrument unde mai ai loc de a te diferenția: oferi angajaților ceva care să-i facă să se simtă bine la job și să performeze fără să aibă un disconfort major. Foarte apreciate sunt beneficiile care țin de flexibilitate – se practică deja acest lucru în companiile sau departamentele care permit un astfel de program, iar în 2020 flexibilitatea va deveni o normalitate”, susține Oana Datki, SEE Managing Partner la Consulteam.

Oana Datki, SEE Managing Partner la Consulteam

Colaborarea Oanei cu Consulteam Group dureaza de peste 9 ani, ducand astfel la crearea unor relații de lungă durată cu clienți care au beneficiat de servicii de consultanță HR, trainning-uri și recrutare. În prezent, Oana se ocupă de unul dintre cele mai provocatoare proiecte și anume studiul salarizarii, care este desfășurat în întreaga lume, acoperind cât mai multe industrii.

Oana Datki este speaker la HR Summit Timișoara unde va discuta despre despre motivația ca  misiune imposibilă, motivație alterată de diverse aspecte precum salarizare, cultura organizațională, teamwork și time management.

Implicații tehnologice în procesul de recrutare

Departamentul Resurselor Umane se bucură mai mult ca oricând de soluții software care ușurează și eficientizează procesul de recrutare, cât și procesele de salarizare și time management al angajaților din companii. „Implementarea de soluții software atrage după sine beneficii atât pentru salariați (care urmează fluxuri simple), cât și pentru manageri (care sunt degrevați de responsabilități), compania invenstind în tot acest timp în dezvoltarea resurselor”, afirmă Aurelian Chitez, Senior Sales Manager, Romanian Software.

Aurelian Chitez, Senior Sales Manager, Romanian Software

Aurelian Chitez este Senior Sales Manager la Romanian Software, iar în cadrul companiei a dezvoltat prodese de salarizare și management al timpului pentru angajați și soluții software personalizate în funcție de nevoile fiecărui client sau partener de afaceri. „Make HR great again” este subiectul pe care Aurelian îl propune pentru HR Summit Timișoara.

Despre Conferința de Resurse Umane HR Summit

Conferința de Resurse Umane HR Summit Timișoara are loc în perioada 17-18 mai 2017, în incinta INCUBOXX și se desfășoară sub sloganul „Difficult times? SuperHeRoes are here!”. Mai multe detalii puteți găsi pe site-ul oficial al evenimentului: www.timisoara.hrsummit.ro

HR Summit este organizat de Libero Events, agenția de evenimente, B2B și B2C, sub semnătura căreia au loc conferințe și workshop-uri: The Woman, HR Summit, TeCOMM, Architecture Conference&Expo, Software Architecture Day, Java Day, Benn there.NET Masterclass, Cluj Sales Conference, Fiscalitate 24.7, dar și târguri: Touristica.

COMENTARII:
Bianca Suciu Sharma

Mi-am început cariera de jurnalist în anul 2008. Am făcut parte din echipa Realitatea TV și, ulterior, din echipa Digi24. După acești ani în care am fost reporter, corespondent, realizator de emisiuni și prezentator de știri, am decis să mă îndrept înspre online unde am pus bazele www.allaboutjobs.ro. Ulterior, m-am specializat în employer&personal branding.

Related Topics
  • all about jobs
  • blog despre joburi
  • conferinta de resurse umane Timisoara
  • Featured
  • HR Summit Timisoara
Articol precedent
  • Știri

Româncele, independente de părinți mai repede decât bărbații

  • Bianca Suciu Sharma
  • 4 mai 2017
Citește
Următorul articol
  • Știri

38.000 de SRL-D-uri deschise de la lansarea programului

  • Bianca Suciu Sharma
  • 5 mai 2017
Citește
Poate vrei să citești și
Citește

Concurența crescută și factorii geopolitici influențează strategiile top managementului și pot încetini dezvoltarea companiilor

Citește

83% dintre angajați primesc beneficii extrasalariale în compania pentru care lucrează

Citește

Grupul Busch, unul dintre cei mai mari producători din lume de soluții complete de vacuum, își extinde prezența pe piața din România

Citește

Târgul de Cariere | Cluj, primul pas spre o nouă poveste în plan profesional. Angajatorii prezenți oferă peste 2.500 de joburi

Citește

Connect&Grow by BNI Creativ, un eveniment de business networking dedicat antreprenorilor

Citește

București și Ilfov, Cluj, Iași, Brașov și Timișoara, zonele cu cele mai multe joburi noi

Citește

Cât câștigă angajații din sistemul privat de învățământ

Citește

Studiu: 26% dintre angajați și candidați primesc cel puțin o ofertă nouă de job în fiecare lună

Comments are closed.

Top articole
  • 1
    Concurența crescută și factorii geopolitici influențează strategiile top managementului și pot încetini dezvoltarea companiilor
    • 8 aprilie 2025
  • 2
    83% dintre angajați primesc beneficii extrasalariale în compania pentru care lucrează
    • 8 aprilie 2025
  • 3
    Grupul Busch, unul dintre cei mai mari producători din lume de soluții complete de vacuum, își extinde prezența pe piața din România
    • 7 decembrie 2024
  • 4
    Târgul de Cariere | Cluj, primul pas spre o nouă poveste în plan profesional. Angajatorii prezenți oferă peste 2.500 de joburi
    • 18 noiembrie 2024
  • 5
    Connect&Grow by BNI Creativ, un eveniment de business networking dedicat antreprenorilor
    • 18 noiembrie 2024
Articole Recente
  • București și Ilfov, Cluj, Iași, Brașov și Timișoara, zonele cu cele mai multe joburi noi
    • 22 octombrie 2024
  • Cât câștigă angajații din sistemul privat de învățământ
    • 29 august 2024
  • Cum te ajută content marketing-ul să îți dezvolți afacerea
    • 27 iunie 2024
Categorii
  • Afterwork (195)
  • Angajatori (113)
  • Featured (383)
  • General (5)
  • Interviuri (197)
  • Opinii (4)
  • Știri (958)
  • Video (25)
about
Despre noi
www.allaboutjobs.ro este o platformă dedicată celor care doresc să se dezvolte profesional. Indiferent de domeniul de activitate sau de etapa profesională în care te ești, nevoia de dezvoltare ar trebui să fie continuă. Scopul nostru este de a te ține la curent cu tendințele de pe piața locurilor de muncă, din mediul universitar, dar și din cel antreprenorial.
Citește tot!
All About Jobs
  • Acasă
  • Știri
  • Angajatori
  • Interviuri
  • Video
  • Afterwork
The story behind the job

Input your search keywords and press Enter.