All About Jobs
  • Acasă
  • Știri
  • Angajatori
  • Interviuri
  • Video
  • Afterwork
Categorii
  • Afterwork
  • Angajatori
  • Featured
  • General
  • Interviuri
  • Opinii
  • Știri
  • Video
  • Politică privind fișierele cookies
  • Despre noi
  • Contact
  • Politică privind fișierele cookies
  • Despre noi
  • Contact
527 Subscribers
13K Likes
16 Followers
All About Jobs

The story behind the job

All About Jobs
  • Acasă
  • Știri
  • Angajatori
  • Interviuri
  • Video
  • Afterwork
  • Featured
  • Știri

Lasselsberger Ceramics România, producătorul plăcilor ceramice CESAROM,  vizează o creștere a cifrei de afaceri de 12% în 2022

  • Bianca Suciu Sharma
  • 27 iulie 2022
  • 3 minute de citit
Total
0
Shares
0
0
0
0
0
0
0

Grupul Lasselsberger Ceramics România, producătorul plăcilor ceramice marca CESAROM, format din companiile SANEX S.A. și LASSELSBERGER S.A., a înregistrat în 2021 o creștere a cifrei de afaceri cu 4% comparativ cu anul precedent. Pentru anul în curs, compania are ca obiectiv o creștere a cifrei de afaceri de 12%. Potrivit reprezentanților companiei, volumul de gresie și faianță comercializat în 2021 s-a ridicat la aprox. 40 milioane de metri pătrați, în creștere cu 6% față de anul 2020.

Pentru anul 2022, Lasselsberger Ceramics România are în plan continuarea investițiilor în valoare de peste 2 milioane de euro. Din totalul acestora, cea mai mare parte este direcționată pentru dezvoltarea unei linii de rectificare a plăcilor ceramice și lansarea de noi game de produse utilizând această tehnologie. De asemenea, un alt obiectiv vizat este deschiderea unui nou showroom CESAROM programată pentru vara aceasta, prin care compania va aduce un concept inovator de gresie și faianță în București.

Totodată, în urma investițiilor în fabrica de la Cluj-Napoca, CESAROM lansează anul acesta 150 de plăci ceramice de gresie și faianță. Acestea includ formate tot mai mari, noi modele de gresii porțelanate rectificate, super lucioase de 120x60cm, faianțe rectificate cu dimensiuni de 90×30 cm și 60x30cm, dar și piese speciale precum mozaicuri porțelanate, plinte sau gresie specială pentru trepte. Noile produse lansate se înscriu în portofoliul de soluții complete pe care îl oferă CESAROM.

„Anul trecut am înregistrat un record în ceea ce privește productivitatea, lucru care s-a putut observa și în dezvoltarea și lansarea cu succes a noilor colecții de gresie și faianță. Un alt obiectiv important pe care l-am atins în 2021 a fost lansarea CESAROM safe+ prima gamă de plăci ceramice produsă în România cu protecție antibacteriană, rezultat al cercetării și inovației specialiștilor noștri. Pentru anul 2022, ne propunem o creștere de 12% a cifrei de afaceri, susținută atât de investițiile în tehnologie care ne vor permite lansarea de noi game de produse, dar și de eforturile pe care le depunem pentru a veni cu cele mai bune soluții în materie de gresie și faianță pentru clienții noștri ”, a declarat Petrișor Grindeanu, Director General al Lasselsberger Ceramics România.

Cele mai solicitate produse din portofoliul CESAROM în 2021 au fost gresiile porțelanate, iar dintre acestea compania a înregistrat vânzări de top cu formatul de gresie porțelanată cu dimensiunea 60×30 cm. Cele mai populare modele din oferta CESAROM au fost colecțiile Canada, Caucaso, Crust, Granito, Move, Tanum sau Woodstyle. Toate aceste colecții au design inspirat de lemn, piatră sau ciment.

Din datele companiei, românii care au achiziționat plăci ceramice CESAROM în 2021 au alocat un buget care a variat între 3500 lei și 4000 lei în funcție de preferințe, de la un buget mediu cuprins între 2500 lei și 3500 lei înregistrat cu un an în urmă. Creșterea bugetului vine ca urmare a măririi suprafețelor placate și a cresterii generalizate a prețului gresiei si faianței, ca urmare a creșterii costurilor energiei și a materiilor prime utilizate în industria ceramică. Totodată, potrivit CESAROM, o influență importantă asupra bugetului alocat de români o generează atât puterea economică a orașului de reședință, cât și gradul de informare asupra caracteristicilor tehnice și funcționale ale gresiei și faianței. În topul regiunilor care au generat cele mai mari vânzări anul trecut pentru produsele CESAROM s-au situat marile orașe ale României precum București, Brașov, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Iași, Timișoara.

Creștere de 6% a pieței de plăci ceramice în 2021

 În 2021, piața de plăci ceramice a crescut cu aproximativ 6% comparativ cu anul precedent, atingând o valoare de circa 210 milioane de euro și 40 milioane de metri pătrați. De asemenea, reprezentanții companiei estimează pentru 2022 o scădere cantitativă de 10-15%, dar o ușoară creștere valorică a acesteia.

Despre CESAROM

CESAROM, liderul pieţei româneşti de gresie şi faianţă este unul dintre brandurile cu tradiţie din România, având o istorie de aproape 60 de ani. CESAROM se produce în fabrica Sanex SA din Cluj-Napoca, companie care a devenit, începând cu anul 2004, membră a grupului austriac Lasselsberger GmbH, lider în producţia europeană de plăci ceramice (gresie, faianţă şi decoruri ceramice).

În prezent, capacitatea totală de producţie din cadrul fabricii Sanex SA din Cluj-Napoca se ridică la peste 8 milioane de metri pătraţi anual, SANEX SA comercializând o gamă variată de modele de gresie, faianţă şi plăci decor. Toate colecţiile CESAROM pot fi vizualizate pe www.cesarom.ro.

COMENTARII:
Bianca Suciu Sharma

Mi-am început cariera de jurnalist în anul 2008. Am făcut parte din echipa Realitatea TV și, ulterior, din echipa Digi24. După acești ani în care am fost reporter, corespondent, realizator de emisiuni și prezentator de știri, am decis să mă îndrept înspre online unde am pus bazele www.allaboutjobs.ro. Ulterior, m-am specializat în employer&personal branding.

Articol precedent
  • Featured
  • Știri

Sondaj eJobs: 70% dintre românii cu două joburi au avut nevoie de suplimentarea veniturilor pe termen lung

  • Bianca Suciu Sharma
  • 27 iulie 2022
Citește
Următorul articol
  • Featured
  • Știri

Pentru 72% dintre angajații din HR media salarială este de cel mult 4.000 de lei. Salariul unui manager de resurse umane poate ajunge până la 20.000 de lei pe lună.

  • Bianca Suciu Sharma
  • 4 august 2022
Citește
Poate vrei să citești și
Citește

365 Days of Romania in Times Square: De 1 Decembrie, Arctic și Vola.ro duc valorile românești pe cel mai cunoscut bilboard din lume

Citește

140.000 de muncitori străini ar putea veni la muncă în România în 2024

Citește

Consorțiul „Wellbeing Academy” coordonat de UBBMed în România și de Harvard Medical School, extins la 14 universități locale

Citește

SoftServe România: Compania deschide primul sediu din țară și crește de 3 ori echipa locală

Citește

Povestea Ioanei Drăgan Dorobanțu, medic ginecolog. Despre pasiune și dorința de a profesa în România

Citește

Regista adaugă Semnătură Electronică Calificată pe lista beneficiilor digitale oferite cetățenilor

Citește

56% dintre angajații participanți plănuiesc să-și schimbe jobul în 2024

Citește

3 din 5 angajați români au participat la un interviu pentru job în acest an

Top articole
  • 1
    365 Days of Romania in Times Square: De 1 Decembrie, Arctic și Vola.ro duc valorile românești pe cel mai cunoscut bilboard din lume
    • 2 decembrie 2023
  • 2
    140.000 de muncitori străini ar putea veni la muncă în România în 2024
    • 29 noiembrie 2023
  • 3
    Consorțiul „Wellbeing Academy” coordonat de UBBMed în România și de Harvard Medical School, extins la 14 universități locale
    • 28 noiembrie 2023
  • 4
    SoftServe România: Compania deschide primul sediu din țară și crește de 3 ori echipa locală
    • 27 noiembrie 2023
  • 5
    Povestea Ioanei Drăgan Dorobanțu, medic ginecolog. Despre pasiune și dorința de a profesa în România
    • 27 noiembrie 2023
Articole Recente
  • Regista adaugă Semnătură Electronică Calificată pe lista beneficiilor digitale oferite cetățenilor
    • 23 noiembrie 2023
  • 56% dintre angajații participanți plănuiesc să-și schimbe jobul în 2024
    • 22 noiembrie 2023
  • 3 din 5 angajați români au participat la un interviu pentru job în acest an
    • 16 noiembrie 2023
Categorii
  • Afterwork (195)
  • Angajatori (112)
  • Featured (378)
  • General (4)
  • Interviuri (196)
  • Opinii (4)
  • Știri (933)
  • Video (25)
about
Despre noi
www.allaboutjobs.ro este o platformă dedicată celor care doresc să se dezvolte profesional. Indiferent de domeniul de activitate sau de etapa profesională în care te ești, nevoia de dezvoltare ar trebui să fie continuă. Scopul nostru este de a te ține la curent cu tendințele de pe piața locurilor de muncă, din mediul universitar, dar și din cel antreprenorial.
Citește tot!
All About Jobs
  • Acasă
  • Știri
  • Angajatori
  • Interviuri
  • Video
  • Afterwork
The story behind the job

Input your search keywords and press Enter.