Studiu: 90% dintre angajați consideră foarte utile programele de well-being implementate la locul de muncă.
Angajații vor well-being o dată la 6 luni
Programele de corporate well-being implementate la locul de muncă au un impact pozitiv asupra angajaților și a lucrului în echipă în cadrul companiilor din România, potrivit unui sondaj realizat, în perioada ianuarie – martie 2016, de SmartExperience, principalul furnizor de soluții și programe de corporate well-being din România.
Peste 90% dintre angajații care au participat în ultimele trei luni la cel puțin un program de well-being organizat de angajatorul lor consideră foarte utile aceste ateliere. Printre motivele nominalizate se regăsesc: oportunitatea de a-și cunoaște mai bine colegii de serviciu și îmbunătățirea relațiilor cu aceștia, creșterea nivelului de încredere în sine la locul de muncă, posibilitatea de a experimenta activități noi, precum și șansa de a se relaxa.
Ce își doresc mai mult angajații
Respondenții la sondaj își doresc ca următorul atelier la care vor participa să fie din zona de: beauty & fashion (28%), dezvoltare personală (17%), arte plastice/ Hobby (12%), actorie (11%), nutriție (9%), mindfulness (9%) și altele, precum outdoor, cooking, body language, handmade (14%).
„Cererea de programe corporate well-being se află pe un trend ascendent în România, cu creșteri notabile în ultimii cinci ani,” declară Alecsandra Ioniță, CEO și well-being specialist SmartExperience. „Pe de-o parte, angajatorii identifică în aceste ateliere un tip de beneficii extrasalariale prin care pot investi în starea de bine a angajaților lor, iar angajații care participă simt mai eficient apartenența la echipa din care fac parte. Încă din timpul desfășurării programelor, dar și pe termen lung, angajații observă îmbunătățirea stării și creșterea nivelului de energie pozitivă, creșterea productivității, precum și plăcerea de a lucra în echipă.”
Cum a fost realizat studiul
Sondajul extensiv a fost realizat de SmartExperience în cadrul a opt companii multinaționale care au implementat cel puțin un atelier în intervalul ianuarie – martie 2016 și au împreună peste 8.000 de angajați în sediile din București și din țară. Companiile sunt lideri de piață în industrii precum IT și telecomunicații, farmaceutică și sectorul financiar-bancar.
Despre SmartExperience
SmartExperience este prima companie din România care pune la dispoziția angajatorilor o gamă completă de soluții și programe de corporate well-being, peste 35 de tipuri de activități, ce pot fi desfășurate la birou sub forma unor ateliere creative și au la bază tehnica learn-by-doing. SmartExperience este singura companie care adoptă o abordare integrată a programelor corporate well-being, îmbinând metode clasice de training cu activități desfășurate prin cele mai interactive modalități.
SmartExperience și-a început activitatea în 2010, prin organizarea de ateliere tematice pentru relaxarea angajaților și furnizează servicii complete pentru unele dintre cele mai mari companii din țară. Programele implementate se desfășoară la sediul companiilor, fie în pauzele de prânz, fie după orele de serviciu.
Comments are closed.