All About Jobs
  • Acasă
  • Știri
  • Angajatori
  • Interviuri
  • Video
  • Afterwork
Categorii
  • Afterwork
  • Angajatori
  • Featured
  • General
  • Interviuri
  • Opinii
  • Știri
  • Video
  • Politică privind fișierele cookies
  • Despre noi
  • Contact
  • Politică privind fișierele cookies
  • Despre noi
  • Contact
527 Subscribers
13K Likes
16 Followers
All About Jobs

The story behind the job

All About Jobs
  • Acasă
  • Știri
  • Angajatori
  • Interviuri
  • Video
  • Afterwork
  • Știri

Cosmetic Plant, creștere de 20% în primul trimestru

  • Bianca Suciu Sharma
  • 3 mai 2016
  • 3 minute de citit
Total
0
Shares
0
0
0
0
0
0
0

Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a înregistrat în primele trei luni ale acestui an o creştere cu 23% a cifrei de afaceri, comparativ cu trimestrul I din 2015. 

  Vânzări în creștere față de 2015

Volumul de produse livrate s-a majorat cu 17%, faţă de perioada similară din anul trecut.

„Lansarea gamelor Miere şi Lăptişor de Matcă şi LiftUP la finele lui 2015, dar şi a cremelor aniversare în acest început de an, alături de parteneriatele încheiate cu noi distribuitori şi de creşterea notorietăţii brandului au avut, cu siguranţă, un impact pozitiv în business-ul companiei în primul trimestru din 2016”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Reprezentanta companiei a subliniat, de asemenea, că primele trei luni din an au adus şi un avans al volumelor livrate către parteneri. În aceleaşi timp, gamele sortimentale BIOLIV, Me & Mom şi cea de îngrijire a părului au avut creşteri ale vânzărilor de peste medie, comparativ cu celelalte produse din portofoliul companiei.

 Cosmetice românești pe piața internațională

În ceea ce priveşte exporturile, prima parte a anului a însemnat pentru Cosmetic Plant extinderea gamei sortimentale pe piaţa din Ungaria cu 17 noi produse, aparţinând atât gamelor deja exportate, precum BIOLIV, Q10 şi Argan / Aloe, cât şi gamelor noi – LiftUp, Miere şi Lăptişor de Matcă şi GreenStem.

„Piaţa din Ungaria este una foarte importantă pentru noi şi ne bucurăm să vedem deschiderea clienţilor către produsele noastre, acesta fiind şi motivul pentru care am decis sa ne extindem sortimentaţia şi pe această piaţă”, a mai spus Susana Laszso.

Potrivit afirmaţiilor sale, în următoarea perioadă compania ar putea lansa exporturi şi pe alte pieţe, iar succesul Cosmetic Plant la cel mai mare târg de produse cosmetice din lume – Cosmoprof Bologna – în perioada 18 – 21 martie, a demonstrat, o dată în plus, potenţialul produselor pe pieţele externe.

cosmetic-plant2

 Afaceri mai mari cu peste 10% şi în al doilea trimestru

În ceea ce priveşte planurile pentru următoarea perioadă, Susana Laszso este de părere că al doilea trimestru din an va aduce o creştere de cel puţin 10 – 12% a afacerilor companiei, determinată de lansarea de noi produse în gama de plajă.

De asemenea, pentru întregul an, compania mizează pe un avans cu cel puţin 10 procente a cifrei de afaceri, la cca. 2,2 miloane de euro (cca. 10 milioane de lei), acest lucru fiind susţinut de extinderea reţelei de distribuţie şi a exporturilor, dar şi de lansarea de noi produse.

  Despre Cosmetic Plant

Cosmetic Plant este unul dintre cei mai cunoscuţi producători de produse cosmetice din România. Afacere de familie înființată în 1991 la Cluj-Napoca, compania a adus în prim-plan calitatea produselor fabricate. Farmacista Ileana Mester, fondatoarea Cosmetic Plant, cu o experiență de peste 20 de ani în cosmetologie, a crezut în puterea pe care natura o poate conferi științei și a mizat pe folosirea ingredientelor naturale în toate produsele sale.

Recunoscută și la nivel internaţional, Cosmetic Plant a urcat în ultimii 4 ani pe podiumul World Quality Selections, cel mai important concurs internațional de calitate a produsului din lume organizat de către Monde Selection. În 2015, Crema antirid de zi BIOLIV ANTIAGING a obținut Trofeul Internațional al Înaltei Calități (International High Quality Trophy) și, pentru al treilea an consecutiv (2013, 2014 şi 2015), marele premiu Grand Gold Award. De asemenea, Crema GreenStem antiaging de zi matifiantă a câștigat, în 2014 şi 2015, distincția Gold Award.

COMENTARII:
Bianca Suciu Sharma

Mi-am început cariera de jurnalist în anul 2008. Am făcut parte din echipa Realitatea TV și, ulterior, din echipa Digi24. După acești ani în care am fost reporter, corespondent, realizator de emisiuni și prezentator de știri, am decis să mă îndrept înspre online unde am pus bazele www.allaboutjobs.ro. Ulterior, m-am specializat în employer&personal branding.

Related Topics
  • allaboutjobs.ro
  • blog despre joburi
  • Cosmetic Plant
  • producatori romani de cosmetice
Articol precedent
  • Interviuri
  • Știri

Leadershipul în România: de la “eu le știu pe toate!” la “tu ce părere ai?”

  • Bianca Suciu Sharma
  • 28 aprilie 2016
Citește
Următorul articol
  • Știri

Eurostat: Cel mai ridicat nivel din 2009 a fost atins de rata noilor angajați

  • Bianca Suciu Sharma
  • 3 mai 2016
Citește
Poate vrei să citești și
Citește

Concurența crescută și factorii geopolitici influențează strategiile top managementului și pot încetini dezvoltarea companiilor

Citește

83% dintre angajați primesc beneficii extrasalariale în compania pentru care lucrează

Citește

Grupul Busch, unul dintre cei mai mari producători din lume de soluții complete de vacuum, își extinde prezența pe piața din România

Citește

Târgul de Cariere | Cluj, primul pas spre o nouă poveste în plan profesional. Angajatorii prezenți oferă peste 2.500 de joburi

Citește

Connect&Grow by BNI Creativ, un eveniment de business networking dedicat antreprenorilor

Citește

București și Ilfov, Cluj, Iași, Brașov și Timișoara, zonele cu cele mai multe joburi noi

Citește

Cât câștigă angajații din sistemul privat de învățământ

Citește

Studiu: 26% dintre angajați și candidați primesc cel puțin o ofertă nouă de job în fiecare lună

Top articole
  • 1
    Concurența crescută și factorii geopolitici influențează strategiile top managementului și pot încetini dezvoltarea companiilor
    • 8 aprilie 2025
  • 2
    83% dintre angajați primesc beneficii extrasalariale în compania pentru care lucrează
    • 8 aprilie 2025
  • 3
    Grupul Busch, unul dintre cei mai mari producători din lume de soluții complete de vacuum, își extinde prezența pe piața din România
    • 7 decembrie 2024
  • 4
    Târgul de Cariere | Cluj, primul pas spre o nouă poveste în plan profesional. Angajatorii prezenți oferă peste 2.500 de joburi
    • 18 noiembrie 2024
  • 5
    Connect&Grow by BNI Creativ, un eveniment de business networking dedicat antreprenorilor
    • 18 noiembrie 2024
Articole Recente
  • București și Ilfov, Cluj, Iași, Brașov și Timișoara, zonele cu cele mai multe joburi noi
    • 22 octombrie 2024
  • Cât câștigă angajații din sistemul privat de învățământ
    • 29 august 2024
  • Cum te ajută content marketing-ul să îți dezvolți afacerea
    • 27 iunie 2024
Categorii
  • Afterwork (195)
  • Angajatori (113)
  • Featured (383)
  • General (5)
  • Interviuri (197)
  • Opinii (4)
  • Știri (958)
  • Video (25)
about
Despre noi
www.allaboutjobs.ro este o platformă dedicată celor care doresc să se dezvolte profesional. Indiferent de domeniul de activitate sau de etapa profesională în care te ești, nevoia de dezvoltare ar trebui să fie continuă. Scopul nostru este de a te ține la curent cu tendințele de pe piața locurilor de muncă, din mediul universitar, dar și din cel antreprenorial.
Citește tot!
All About Jobs
  • Acasă
  • Știri
  • Angajatori
  • Interviuri
  • Video
  • Afterwork
The story behind the job

Input your search keywords and press Enter.