TeCOMM revine la Cluj-Napoca pe 9-10 noiembrie la BT Arena. Noua ediție aduce în premieră lansări de produse dedicate industriei de eCommerce, speech-uri internaționale, masterclass-uri hands on și o zonă expozițională deschisă publicului interesat de networking și parteneriate.
Lansare în premieră la TeCOMM: produs de eCommerce bazat pe eye-tracking
Dezvoltatorii HUMANIZE aduc în premieră pe piața din România tehnologia de eye-tracking. Scopul unei astfel de tehnologii este de a analiza aplicatiile web si mobile în vederea optimizării experienței consumatorului. Sistemul de eye-tracking are un impact deosebit in studiile de uzabilitate, raportând un comportament real al consumatorului, pentru că înregistrează toate mișcările ochiului, în acest fel măsurând nivelul de atenție și interes al consumatorului.
”Există pe piață numeroase softuri care înregistrează modul în care navighează utilizatorii pe un site sau într-o aplicație mobilă, însă doar prin eye-tracking se poate afla exact unde s-a uitat utilizatorul, cât timp a alocat, măsurand nivelul de atenție și interes. Combinat cu metode calitative de cercetare, precum interviurile cognitve, eye-trackingul completează informațiile dorite de antreprenorii din digital cu răspunsul la intrebarea: De ce?, pe langa CE? și CUM? declară Patricia Bertea, Head of Research @ HUMANIZE.
TeCOMM, evenimentul premium de ecommerce, în cifre: structură și detalii
2 zile de eveniment, 4 scene, speakeri și know-how international, masterclass-uri hands-on bazate pe AI&Big Data și RO Magento susținute de profesioniști în eCommerce.
Main stage-ul din cadrul TeCOMM cuprinde o structură diferită pentru cele două zile ale evenimentului. În 9 noiembrie, participanții au parte de lansări și prezentări de produse de eCommerce, în premieră pentru piața din România. În 10 noiembrie, jucători puternici de pe piața de eCommerce internatională precum Zalando (magazin online cu peste 14000 angajați și un venit anual de aproximativ 4.5 mld euro), Lego, Esprit sau Google urcă pe scena TeCOMM pentru a ajuta proprietarii de magazine online să-și optimizeze platformele și implicit să-și crească profitul.
eCommerce Tracks: sesiuni practice axate pe subiecte de marketing, antreprenoriat, SEO sau PPC, acestea oferă participanților posibilitatea de a găsi noi idei, a dezbate noi trenduri, a face noi conexiuni în rețeaua profesională și de a-și dezvola noi abilități în business-ul pe care îl conduc.
Beneficii pentru vizitatori: expo and networking area
Evenimentul cuprinde și zona expozițională complexă alcătuită din expozanți de soluții de eCommerce, marketing online și tehnologie. Companiile sunt prezente la eveniment prin activări care oferă participantului o experiență, fie că discutăm despre testarea unui soft sau concursuri cu premii.
Pentru a pune accent pe încheierea de parteneriate și oportunitățile de dezvoltare, vizitatorii au acces gratuit spre a face networking cu peste 400 de reprezentanți ai companiilor de profil din Europa de Est.
Proprietarii de business online beneficiază de audit gratuit din partea unor companii de profil, ce se axează pe: analiza structurii site-ului, experiența de cumpărare, modalități de îmbunătățire a procesului de achiziție.
Ultimele bilete la BEST PRICE!
La momentul difuzării acestui comunicat, organizatorii au pus în vânzare ultimele bilete la categoria BEST PRICE! Înscrierile continuă pe