Gabriela Stănică se alătură echipei Carrefour România în calitate de Chief Information Officer

0
Gabriela Stanica_Chief Information Officer Carrefour Romania
Gabriela Stanica_Chief Information Officer Carrefour Romania

Din luna octombrie, Gabriela Stănică a preluat poziția de Chief Information Officer în cadrul Departamentului IT & Digital al Carrefour. Din rolul său, Gabriela este responsabilă pentru continuarea procesului de transformare digitală a companiei în România.

 Printre obiectivele de IT & Digital care sunt gestionate de către Gabriela și echipă se numără continuarea  digitalizării și automatizării proceselor interne, implementarea de noi platforme și tehnologii în vederea optimizării proceselor operaționale, dezvoltarea website-ului, a aplicațiilor Carrefour și a tehnologiilor necesare experienței omnicanal, precum și securitatea informației.

 Gabriela are peste 10 ani de experiență în crearea și gestionarea de echipe din diferite companii. Înainte de a se alătura echipei Carrefour, a ocupat poziția de Head of Marketing IT la British American Tobacco, unde a coordonat echipe din Europa și Africa de Nord, după ce anterior ocupase poziția de Chief Information Officer la Vodafone România. A debutat în cadrul companiei Avon, unde a ocupat, de-a lungul timpului, mai multe poziții, culminând cu cea de IT Executive Director Central and Eastern Europe.

Sunt mândră să fac parte din Carrefour și încântată să lucrez într-una din cele mai dinamice industrii din piața: retailul. Viteza cu care evoluează această industrie implică multă tehnologie, adaptabilitate rapidă la schimbare, sisteme stabile, îmbunătățirea continuă a serviciilor către client, digitalizare, eficientizare și inovație. De aceea, vom continua să fim inovatori și să oferim clienților cea mai bună experiență de shopping omnicanal.”  a declarat Gabriela Stănică, Chief Information Officer, Carrefour România

Despre Carrefour

Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 360 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau prin Click & Collect: www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store și cu o rețea prezentă în 36 de orașe.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate, în ansamblul ei: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România eticheta “în conversie la bio”. În plus, Carrefour a susținut atât financiar cât și prin transfer de expertiză, înființarea Fundației pentru Dezvoltarea Agriculturii, organism independent care își propune să contribuie la o schimbare sistemică a sectorului legumicol din România.

Ducând mai departe grija pentru comunitate și mediul înconjurător, Carrefour România derulează Punem Preț pe Plastic, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. De asemenea, compania a introdus pungile biodegradabile și compostabile alături de o gamă extinsă de produse biodegradabile, realizează programe de colectare selectivă și derulează inițiative de încurajare a bunelor obiceiuri. Acestor inițiative li se adaugă contribuția de peste un deceniu la Banca de Alimente – Crucea Roșie și suportul pentru multe alte programe prin care susține comunitățile vulnerabile și reduce risipa alimentară.

COMENTARII: