Românii cumpără tot mai multe haine de pe internet. În plus, atunci când comandă, majoritatea dintre ei folosesc dispozitivele mobile.
“Piaţa de online va creşte nu atât datorită creşterii puterii de cumpărare, cât datorită orientării cumpărătorilor din offline către online. În acest moment există deja un puternic trend al cumpărătorului de a nu mai cheltui în offline, ci de a se orienta către online. Avantajele sunt că acesta poate să compare mai uşor produsele, nu mai este condiţionat de un orar al magazinului, iar produsele sunt livrate direct la uşă. Românii încep uşor. uşor să vadă toate avantajele pe care ţi le oferă cumpărăturile online”, a spus Cristina Popa, deputy CEO Fashion Days.
Mai mult de 50% dintre comenzile înregistrate anul acesta de către retailerul online de haine și accesorii Fashion Days au fost plasate de pe tablete și smartphone.
Trecerea de la varianta desktop, la cea mobilă, a fost naturală și a venit de-a lungul timpului. Conform mediafax.ro, în 2013, după ce Fashion Days a lansat aplicația de mobil, circa o treime din comenzi a fost plasate de aici. De la acel procent, în câțiva ani, s-a ajuns la mai mult de 50% din volumul de comenzi.
În 2015, Fashion Days a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri cu 6% față de anul anterior, ajungând la circa 50 de milioane de euro.