All About Jobs
  • Acasă
  • Știri
  • Angajatori
  • Interviuri
  • Video
  • Afterwork
Categorii
  • Afterwork
  • Angajatori
  • Featured
  • General
  • Interviuri
  • Opinii
  • Știri
  • Video
  • Politică privind fișierele cookies
  • Despre noi
  • Contact
  • Politică privind fișierele cookies
  • Despre noi
  • Contact
527 Subscribers
13K Likes
16 Followers
All About Jobs

The story behind the job

All About Jobs
  • Acasă
  • Știri
  • Angajatori
  • Interviuri
  • Video
  • Afterwork
  • Featured
  • Interviuri

Greșelile managerilor față de oamenii din echipă

  • Bianca Suciu Sharma
  • 1 noiembrie 2018
  • 3 minute de citit
Total
0
Shares
0
0
0
0
0
0
0

De multe ori am auzit expresia “angajații își părăsesc șefii, nu compania” și cu acest lucru au rezonat destul de mulți angajați și puțini manageri. E destul de greu pentru manageri să-și identifice greșelile, să-și schimbe stilul de muncă, să-și aloce timp mai mult pentru echipă sa când jobul lor este atât de încărcat și când cerințele pentru ei sunt atât de mari! Fiind manageri înseamnă totuși că avem o calitate de care ar trebui să ținem cont și mai ales de care echipa noastră are nevoie de noi: să le dăm motivația necesară în fiecare zi să muncească!

Iată câteva greșeli pe care managerii le pot corecta:

1. Nu apreciază munca angajaților, contribuția individuală a lor și nu o premiază

Oamenii sunt diferiți. Pe unii îi motivezi prin cuvinte de lăuda, pe alții îi motivezi prin bani, pe alții îi motivezi prin provocări noi. Dar este datoria ta ca manager să știi ce-l motivează pe fiecare și cum să faci asta.

E adevărat că asta înseamnă să petreci mai mult timp cu ei! Și nu face presupuneri: dacă are aceleași pasiuni ca tine nu înseamnă că îl motivează aceleași lucruri. Dacă știi ceva despre el, nu considera că știi tu mai bine ce îi trebuie/lipsește, lasă-l pe el să-ți spună!

Apreciază-le orice contribuție valoroasă, inclusiv faptul că au ales să stea peste program sau să facă ceva în plus în job-ul de zi cu zi! Și fii sincer când faci asta! Începe cu aprecieri verbale și apoi vei știi cum să treci la nivelul următor! Și nu uita: angajații știu când nu faci asta cu sinceritate și când o faci mecanic!

2. Încarcă prea mult oamenii cu task-uri suplimentare

De obicei, angajații cei mai buni și capabili primesc sarcini în plus, pentru că știi că te poți baza pe ei. Din cauza aceasta apare efectul de burnout și de cele mai multe ori acești angajați capabili fac și greșeli. Încărcarea e contraproductivă!Și din păcate atunci, managerii își “varsă” supărarea unui proiect greșit pe acei angajați capabili, fără să țină cont de încărcarea lor și de nevoile lor.

Și e bine să mai ținem cont de faptul că nu toți oamenii lucrează și se entuziasmează la fel ca noi! Dacă nu ai altă soluție decât să-i încarci pe oameni, fă-o pe o perioadă limitată de timp și oferă ceva la schimb, dar intoatdeauna oferă ceva ce are nevoie angajatul nu ce crezi tu că are nevoie! Astfel, persoanele capabile își vor caută de lucru ușor în altă parte unde muncă lor va fi apreciată pe sarcini mai puține!

3. Nu le pasă prea mult de oameni, le pasă mai mult de business

Relația pe care o ai cu echipa ta este extrem de importantă, mai ales că, de multe ori, îți petreci mai mult de 8 ore la birou cu ei. Multe companii își aloca timp să-și învețe managerii cum să fie buni profesionaliști, dar și cum să fie umani! Sunt manageri care sunt întotdeauna aproape de echipă, sărbătoresc lucruri cu ei, stau cu ei, fac ceva “out of the box”, și cel mai important: nu impun lucruri pe care el le consideră că e bine să se facă în echipă, ci îi întreabă pe ei ce nevoi au.

Câștigându-le încrederea le câștigi și interesul pentru business, pentru că așa cum am mai zis, nu toți gândesc la fel că tine!

4. Nu-și țin promisiunile

Este vital pentru manageri să facă o promisiune doar dacă o pot respecta! Și mai ales să nu schimbe regulile pe parcurs. Când îți ții promisiunea vei crește în ochii angajaților și vei primi o încredere mai mare din partea lor și vei fi apreciat ca o persoană de onoare!(O calitate extrem de importantă pentru manageri).

Dar când nu îți ții promisiunea, vei fi privit ca o persoană alunecoasă, fără stabilitate și fără caracter. Și până la urmă, dacă tu nu îți respecți promisiunile, angajații de ce ar face-o?

Acestea nu sunt singurele greșeli pe care, în mod conștient sau nu, un manager le face față de oamenii din echipa lor. Vom continua și dezvolta acest subiect într-un viitor articol.

Un articol scris de Aneta Neagomir, specialist în resurse umane

sursa foto: unsplash.com

COMENTARII:
Bianca Suciu Sharma

Mi-am început cariera de jurnalist în anul 2008. Am făcut parte din echipa Realitatea TV și, ulterior, din echipa Digi24. După acești ani în care am fost reporter, corespondent, realizator de emisiuni și prezentator de știri, am decis să mă îndrept înspre online unde am pus bazele www.allaboutjobs.ro. Ulterior, m-am specializat în employer&personal branding.

Related Topics
  • Aneta Neagomir
  • ce greseli sa eviti ca manager
  • greselile pe care le fac managerii
  • specialist in resurse umane
Articol precedent
  • Featured
  • Știri

Doi cursanţi EMBA University of Hull vor primi burse în valoare de 15.000 de euro

  • Bianca Suciu Sharma
  • 1 noiembrie 2018
Citește
Următorul articol
  • Featured
  • Știri

Cel mai amplu eveniment din industria software revine în weekend la Cluj

  • Bianca Suciu Sharma
  • 8 noiembrie 2018
Citește
Poate vrei să citești și
Citește

 Dr. Diana Suhaciu, medic chirurg: „Eram fascinată să văd cum se mișcă mâinile chirurgilor, precizia și siguranța lor”

Citește

Sondaj eJobs & UP România: 7 din 10 angajatori vor oferi anul acesta beneficii de Crăciun

Citește

Analiză KRUK: 65% dintre români nu au fonduri de urgență

Citește

Un nou hub de educație și inovație dedicat studenților UBB

Citește

Munca de acasă, la mare căutare. 150.000 de aplicări doar în noiembrie, pe Bestjobs

Citește

Viking Romania își relochează birourile în clădirea Record Park

Citește

365 Days of Romania in Times Square: De 1 Decembrie, Arctic și Vola.ro duc valorile românești pe cel mai cunoscut bilboard din lume

Citește

140.000 de muncitori străini ar putea veni la muncă în România în 2024

Top articole
  • 1
    Concurența crescută și factorii geopolitici influențează strategiile top managementului și pot încetini dezvoltarea companiilor
    • 8 aprilie 2025
  • 2
    83% dintre angajați primesc beneficii extrasalariale în compania pentru care lucrează
    • 8 aprilie 2025
  • 3
    Grupul Busch, unul dintre cei mai mari producători din lume de soluții complete de vacuum, își extinde prezența pe piața din România
    • 7 decembrie 2024
  • 4
    Târgul de Cariere | Cluj, primul pas spre o nouă poveste în plan profesional. Angajatorii prezenți oferă peste 2.500 de joburi
    • 18 noiembrie 2024
  • 5
    Connect&Grow by BNI Creativ, un eveniment de business networking dedicat antreprenorilor
    • 18 noiembrie 2024
Articole Recente
  • București și Ilfov, Cluj, Iași, Brașov și Timișoara, zonele cu cele mai multe joburi noi
    • 22 octombrie 2024
  • Cât câștigă angajații din sistemul privat de învățământ
    • 29 august 2024
  • Cum te ajută content marketing-ul să îți dezvolți afacerea
    • 27 iunie 2024
Categorii
  • Afterwork (195)
  • Angajatori (113)
  • Featured (383)
  • General (5)
  • Interviuri (197)
  • Opinii (4)
  • Știri (958)
  • Video (25)
about
Despre noi
www.allaboutjobs.ro este o platformă dedicată celor care doresc să se dezvolte profesional. Indiferent de domeniul de activitate sau de etapa profesională în care te ești, nevoia de dezvoltare ar trebui să fie continuă. Scopul nostru este de a te ține la curent cu tendințele de pe piața locurilor de muncă, din mediul universitar, dar și din cel antreprenorial.
Citește tot!
All About Jobs
  • Acasă
  • Știri
  • Angajatori
  • Interviuri
  • Video
  • Afterwork
The story behind the job

Input your search keywords and press Enter.