All About Jobs
  • Acasă
  • Știri
  • Angajatori
  • Interviuri
  • Video
  • Afterwork
Categorii
  • Afterwork
  • Angajatori
  • Featured
  • General
  • Interviuri
  • Opinii
  • Știri
  • Video
  • Politică privind fișierele cookies
  • Despre noi
  • Contact
  • Politică privind fișierele cookies
  • Despre noi
  • Contact
527 Subscribers
13K Likes
16 Followers
All About Jobs

The story behind the job

All About Jobs
  • Acasă
  • Știri
  • Angajatori
  • Interviuri
  • Video
  • Afterwork
  • Interviuri

3 motive pentru care încrederea este importantă în relațiile interumane

  • Bianca Suciu Sharma
  • 23 martie 2017
  • 3 minute de citit
Total
0
Shares
0
0
0
0
0
0
0

Încrederea este fundamentul relațiilor de calitate. Orice interacțiune dintre doi oameni are la bază încrederea. Așa funcționează și creierul nostru. Instinctul primar pe care îl avem în momentul în care vedem pe cineva că se apropie de noi e să ne apărăm. Dacă rămânem înseamnă că cealaltă persoană ne-a câștigat încrederea.Consider că încrederea este extrem de importantă în relațiile interumane. Fără ea nu ar exista acestea în adevăratul lor sens. În acest articol îți voi arăta cum poate influența încrederea relațiile în bine.

  1. Cu încredere lucrurile se mișcă mai repede

Reputatul om de afaceri Warren Buffett a fost în situația în care voia să cumpere o afacere. Una dintre regulile lui de achiziție este să se întâlnească cu proprietarul acelei companii și să petreacă timp împreună. Așa s-a întâmplat și în acest caz.

Spre finalul întâlnirii Buffett l-a privit în ochi pe interlocutorul său și i-a adresat următoarea întrebare “Pot avea încredere în tine că cifrele pe care le vei prezenta sunt corecte?”. Răspunsul a fost pozitiv și în mai puțin de 2 săptămâni Warren Buffett era noul proprietar al acelei companii.

Sunt sigur că analiștii pe care îi are Buffett sunt foarte buni, dar totuși cred că acea achiziție nu s-ar fi realizat așa de repede dacă la mijloc nu era încrederea.

  1. Rezultatele sunt direct proporționale cu încrederea oferită

Gândește-te că faci parte dintr-o echipă. Apoi apar două scenarii. Primul în care ai un manager care le știe pe toate, doar el are dreptate și toată lumea face exact cum spune și nimic mai mult. Al doilea e puțin diferit. Managerul se consultă cu oamenii lui în încercarea de a găsi cele mai bune soluții pentru proiect. Ba mai mult, își încurajează oamenii să vină cu idei și chiar să îl contrazică dacă au argumente.

În care dintre scenarii crezi că echipa va obține rezultate mai bune? Dacă ești la fel ca mine, răspunsul tău e cel de-al doilea.

Evident, există și excepții, însă încrederea oferită de manager oamenilor se va întoarce cu rezultate pe măsură.

  1. Încrederea îți poate aduce bani

Știu că am spus-o cam direct, dar așa este și îți voi arăta imediat de ce. Puțin mai înainte am afirmat că orice interacțiune între doi oameni are la bază încrederea. O tranzacție este la fel.

Gândește-te că vinzi ceva – și fiecare din noi facem asta în fiecare zi – fie că vorbim despre servicii sau produse. Dacă cei cărora le-ai vândut ceva ajung să aibă încredere în tine și în serviciile sau produsele vândute de tine vor cumpăra de mai multe ori de la tine și chiar te vor recomanda.

Transpus altfel: Vânzări repetate + Mai multi clienți = Mai mulți bani pentru tine (și afacerea ta).

Însă e important de menționat că la baza încrederii stă integritatea și aceasta este crucială pentru succesul personal și în afaceri.

Un studiu condus de UCLA Graduate School of Management și Korn/Ferry International din New York City a supus unui interviu 1.300 de directori.

71% (923 directori) dintre ei au spus că integritatea este calitatea cea mai importantă pentru obținerea succesului în afaceri.

“Una dintre realitățile vieții este că, dacă nu poți avea încredere într-un individ din toate punctele de vedere, nu poți avea încredere în el din nici un punct de vedere.” spunea Cheryl Biehl.

Integritate înseamnă plasarea caracterului mai presus de câștigul personal, să pui oamenii mai presus de lucruri, servicii mai presus de putere, principiul mai presus de bunăstare, perspective mai presus de prezent.

Integritatea nu este determinată de circumstanțe, nu se bazează pe scrisori de recomandare și nu trebuie confundată cu reputația. Integritatea o trăiești și o manifești în fiecare acțiune pe care o întreprinzi.

Închei prin citatul lui John C. Maxwell care spunea “Când cuvintele și actiunile voastre sunt în perfectă concordanță, oamenii știu că pot avea încredere în voi.”

Îți doresc să ai relații bazate pe încredere!

Spor la networking!

COMENTARII:
Bianca Suciu Sharma

Mi-am început cariera de jurnalist în anul 2008. Am făcut parte din echipa Realitatea TV și, ulterior, din echipa Digi24. După acești ani în care am fost reporter, corespondent, realizator de emisiuni și prezentator de știri, am decis să mă îndrept înspre online unde am pus bazele www.allaboutjobs.ro. Ulterior, m-am specializat în employer&personal branding.

Related Topics
  • blog despre joburi
  • Bogdan Babalau-Maghiar
  • cum castigi increderea in afaceri
  • Featured
  • importanta incredere ii afaceri
Articol precedent
  • Interviuri
  • Știri

Șeful toxic și rezultatele acțiunii lui

  • Bianca Suciu Sharma
  • 18 martie 2017
Citește
Următorul articol
  • Interviuri
  • Știri

Munca de acasă ne face mai fericiți?

  • Bianca Suciu Sharma
  • 26 martie 2017
Citește
Poate vrei să citești și
Citește

 Dr. Diana Suhaciu, medic chirurg: „Eram fascinată să văd cum se mișcă mâinile chirurgilor, precizia și siguranța lor”

Citește

Povestea Ioanei Drăgan Dorobanțu, medic ginecolog. Despre pasiune și dorința de a profesa în România

Citește

Interviu cu Cristian Gheorghe, fondatorul Sports Business Academy

Citește

Succesul în viziunea psihologului Raluca Anton

Citește

Cum putem găsi sens în ceea ce facem. Ce este identitatea profesională

Citește

Povestea „Humans in Learning ” spusă de Alexandru Mocioi, co-fondatorul proiectului

Citește

Cum să îți construieşti o carieră de tester în IT. Povestea TestingScool

Citește

Ce presupune colaborarea cu un coach. Transformări și dezvoltare

Comments are closed.

Top articole
  • 1
    Concurența crescută și factorii geopolitici influențează strategiile top managementului și pot încetini dezvoltarea companiilor
    • 8 aprilie 2025
  • 2
    83% dintre angajați primesc beneficii extrasalariale în compania pentru care lucrează
    • 8 aprilie 2025
  • 3
    Grupul Busch, unul dintre cei mai mari producători din lume de soluții complete de vacuum, își extinde prezența pe piața din România
    • 7 decembrie 2024
  • 4
    Târgul de Cariere | Cluj, primul pas spre o nouă poveste în plan profesional. Angajatorii prezenți oferă peste 2.500 de joburi
    • 18 noiembrie 2024
  • 5
    Connect&Grow by BNI Creativ, un eveniment de business networking dedicat antreprenorilor
    • 18 noiembrie 2024
Articole Recente
  • București și Ilfov, Cluj, Iași, Brașov și Timișoara, zonele cu cele mai multe joburi noi
    • 22 octombrie 2024
  • Cât câștigă angajații din sistemul privat de învățământ
    • 29 august 2024
  • Cum te ajută content marketing-ul să îți dezvolți afacerea
    • 27 iunie 2024
Categorii
  • Afterwork (195)
  • Angajatori (113)
  • Featured (383)
  • General (5)
  • Interviuri (197)
  • Opinii (4)
  • Știri (958)
  • Video (25)
about
Despre noi
www.allaboutjobs.ro este o platformă dedicată celor care doresc să se dezvolte profesional. Indiferent de domeniul de activitate sau de etapa profesională în care te ești, nevoia de dezvoltare ar trebui să fie continuă. Scopul nostru este de a te ține la curent cu tendințele de pe piața locurilor de muncă, din mediul universitar, dar și din cel antreprenorial.
Citește tot!
All About Jobs
  • Acasă
  • Știri
  • Angajatori
  • Interviuri
  • Video
  • Afterwork
The story behind the job

Input your search keywords and press Enter.