Este bine de stiut ca, atunci cand femeile sunt parte din business, ele pot sa aduca un aport semnificativ si pot sa se implice foarte mult in cresterea calitatii si a productivitatii business-ului. Dar in acelasi timp este si greu sa lucrezi cu ele si sunt de multe ori acuzate, pe buna dreptate, de slabiciune, de subiectivitate si de emotie.Insa un adevarat lider va stii intotdeauna sa se axeze pe partile pozitive si sa scoata in evidenta numai calitatile femeii in rapoartele de munca.
Femeile au ajuns sa aiba rezultate foarte bune in functii de manageri, in functii de board ale marilor companii, in functii politice sau chiar sa conduca companii.
Sunt calitati si defecte ale femeii in pozitii de conducere insa azi ne vom concentra doar pe calitatile femeilor in pozitii de manager:
- Sunt organizate si isi structureaza ideile foarte bine. De multe ori nevoia de control si nevoia de a vedea firul rosu intr-o activitate ne ajuta sa ne stabilim planul si pasii pe care ii avem de facut in directia propusa.
- Sunt empatice si vad latura pozitiva in lucruri. In multe situatii stiu sa se puna in pozitia angajatilor si inteleg mai usor starile si modul de lucru in care un angajat functioneaza mai bine si se simte confortabil la munca.
- Sunt diplomate si creative: nu se cearta rapid, nu sar la gatul angajatilor ci incearca sa imbrace frumos un feedback negativ si sa-i ofere angajatului inca o sansa.
- Au calitati comunicative: stiu sa motiveze angajatii, isi gasesc cuvintele mai blande sau mai incurajatoare in functie de situatie, se pregatesc pentru orice prezentare foarte atent.
- Sunt atente la detalii: isi amintesc zile de nastere, aniversari, numele copiilor angajatilor, stiu ce culori le plac angajatilor, stiu ce hobby-uri au.
Iar tot ce este apreciat ca si calitate este un pas important in dezvoltare.
Comments are closed.